نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1403 - 13:19

نوای جنوب:نماینده عالی دولت در بخش شبانکاره در پیامی، فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت و تقارن با بهار قرآن را تبریک گفت.





نوای جنوب:نماینده عالی دولت در بخش شبانکاره در پیامی، فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت و تقارن با بهار قرآن را تبریک گفت.

 

پیام نوروزی " ابراهیم حسینی"، بدین شرح است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

 

فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ خورشیدی در تقارن شکوهمند با حلول ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند، تزکیه نفس، عبادت خالصانه و سرافرازی در آزمون بزرگ بندگی، پیام‌آور و نوید بخش دگرگونی و نو شدن با تأسی از بهار قرآن و طبیعت است.

بهار برای ایرانیان موسم حیات دوباره طبیعت و اَوان تجدید دوستی و محبت است و جای گرفتن هفت سین بر گرفته از سلام های قرآن بر سفره آنان در آغاز بهار حکایت پیوند ناگسستنی آنان با شریعت است، و آداب دینی رسیده از پیشوایان معصوم از طهارت ظاهر و پوشیدن لباس طاهر و صله ارحام و تبریک خاص و عام، مهر تاییدی بر این سنت های پسندیده.

امسال بهار طبیعت با بهار قرآن همراه است و مردم ایران توأم با شادمانی فرا رسیدن بهار طبیعت استفاده لازم را نیز از بهار معنویت و برکات آن خواهند برد. 

 

در سالی که گذشت علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بحمدالله به لطف الهی و با اتخاذ سیاست های راهبردی و اهتمام همه جانبه دولت مردمی سیزدهم، در سطح کشور اقدامات ارزنده و تأثیرگذار فراوانی در حوزه های مختلف اقتصاد، فرهنگ، سیاست، اجتماع، هنر، ورزش، علم و پژوهش و… محقق گردید که نتایج بسیاری از آنها در آینده نزدیک آشکار خواهد شد.

 

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در پیام نوروزی خود راه را برای همه مسئولین مشخص نمودند و بیان فرمودند:

«اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم باید پای مردم را به عرصه‌ی تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم.» و شعار سال را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری نمودند.

 

انشالله با برنامه ریزی و تلاش همه مسئولین زمینه تحقق این شعار راهبردی فراهم خواهد شد و همانگونه که ملت عزیز ایران در تمامی عرصه ها مانند جنگ تحمیلی با ایثار و فداکاری حماسه آفریدند در عرصه اقتصاد نیز خواهند درخشید. 

 

اینجانب از تلاش های شبانه روزی همه خدمتگزاران نظام بویژه خادمین شما در بخش ولایت مدار و شهید پرور شبانکاره در سالی که گذشت بجهت تلاش های صادقانه شان تقدیر و تشکر می نمایم، انشالله مورد قبول ایزد متعال قرار گیرد.

اینک، در سرآغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی بر خود لازم می دانم بهار طبیعت و خجسته عید باستانی نوروز را به همه هموطنان عزیزم و مردم فهیم و متمدن شبانکاره بخصوص خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و سال جدید را سالی سرشار از سلامتی، سعادتمندی و سربلندی و توفیق بیش از پیش در عرصه تولید و اقتصاد برای همه هم میهنان عزیزم از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

 

ابراهیم حسینی

بخشدار شبانکاره



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار