نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 اسفند 1402 - 14:12

نوای جنوب:احمدی با تجربه هشت سال نمایندگی ًمجلس، در میدان انتخابات پیشی گرفته است و این جز نشان اعتماد مردم به موسی احمدی نیست. اعتمادی که با عملکرد او گره خورده است.





نوای جنوب:احمدی با تجربه هشت سال نمایندگی ًمجلس، در میدان انتخابات پیشی گرفته است و این جز نشان اعتماد مردم به موسی احمدی نیست. اعتمادی که با عملکرد او گره خورده است.

 

شیخ موسی برای اولین بار در تاریخ ادوار مجلس در استان بوشهر به سمت مهم نائب رئیسی کمیسیون انرژی مجلس دست یافت و توانست فرصتی بی سابقه را برای استان رقم بزند به‌گونه‌ای که باعث شد شرکت‌های نفت و گاز، پتروشیمی را موظف به مسئولیت‌های اجتماعی کند و از این طریق بودجه‌های کلانی نصیب حوزه جنوب استان شد.

 

احمدی در مطالبه همیشگی بحران آب ورود جدی‌ای کرد و سرانجام با پیگیری‌هایی او اجرای پروژه آبشرین‌کن‌های کنگان، دیر، عسلویه و سیراف به جم تا پایان سال ۱۴۰۳ به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

با توجه به خشکسالی‌های اخیر و سال‌های پیشرو جنوب استان بوشهر کمبود آبی احساس نخواهد کرد و برای همیشه معضل بی آبی جنوب بوشهر به صورت ریشه ای حل خواهد شد.

 

این نماینده توانست بودجه‌های جداگانه‌ای برای تکمیل اسکله‌های خورخان، شیرینو، عسلویه و نخل تقی اختصاص دهد، از آنجایی که تکمیل این اسکله‌ها یکی از آرزوهای مردم به‌خصوص صیادان جنوب استان است، رضایت بالای مردمی را برای شیخ موسی رقم زد.

 

او با اصرار بر مطالبه‌های مردمی در مجلس با مصوبه‌ای که از مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه گرفت، دولت مکلف شد کلیه دفاتر شرکت‌های صنعتی و معدنی دولتی را از تهران به محل شهرستان محل کارخانه منتقل کند.

 

این شیخ موسی بود که  شرکت‌ها را موظف به بومی گزینی کرد، به طوری که سهم اشتغال کارجویان جنوب استان در استخدامی های پارس جنوبی تا حدی افزایش یافت که بالاترین سهم استخدام نسبت به سالیان اخیر برای جنوب استان رقم زد.

 

اختصاص بودجه برای تجهیز بخش های جدید در بیمارستان های امام هادی(ع) دیر و توحید جم و امام خمینی (ع)کنگان و تامین اجتماعی نبی اکرم عسلویه، اموری بود که موسی احمدی آن‌ها را تحقق بخشید.

 

احمدی موضوع مرگ و میر در جاده‌های نابسامان استان را به‌گونه‌ای پیگیری کرد که باعث تزریق بودجه‌های کلان برای بهبود و بازسازی جاده‌های استان شد.

 

طرح حذف پیمانکار نیز حرکت شجاعانه دیگری از شیخ بود که در مجلس به سرانجام رسید که با این امر نیروهای ارکان ثالث از امنیت شغلی برخوردار خواهند شد.

 

شفافیت احمدی پیشقدم بودن او در شفافیت رای‌ها و تصمیماتش ازجمله فعالیت‌های مردم‌مدارانه او است.

 

محبوبیت شیخ موسی در جنوب استان و عملکرد ویژه او موجب شده تا این مناطق در دوران طلایی خود به سر ببرند به‌گونه‌ای که بیشتر نامزدهای رقیب اصلی خود را او می‌دانند و به همین دلیل عملیات‌های روانی تخریبی علیه شیخ خدمتگزار در روزهای اخیر بالا گرفته است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار