نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 بهمن 1402 - 10:04
نماینده دشتستان در مجلس:

نوای جنوب:نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از معافیت و خارج شدن خرمای کبکاب از لیست عوارض صادرات خبر داد و گفت: صادرات خرمای کبکاب رونق می‌گیرد.

نوای جنوب:نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از معافیت و خارج شدن خرمای کبکاب از لیست عوارض صادرات خبر داد و گفت: صادرات خرمای کبکاب رونق می‌گیرد.  نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از معافیت و خارج شدن خرمای کبکاب از لیست عوارض صادرات خبر داد و گفت: صادرات خرمای کبکاب رونق می‌گیرد.

خرمای کبکاب از لیست عوارض صادرات خارج شد

به گزارش مهر، ابراهیم رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه توسعه و رونق بازار صادرات خرمای کبکاب، گفت: با همکاری وزارت جهاد، خرمای کبکاب از لیست تعرفه و عوارض صادرات خارج شده است لذا انتظار داریم که در آینده نزدیک شاهد تعدیل قیمت و رونق بازار خرما باشیم.

نماینده دشتستان در تشریح این موضوع یادآور شد: هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان، وزارت جهاد کشاورزی به منظور ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای خرما، عوارض سنگینی برای صادرات خرما وضع می‌کرد که با رایزنی‌های صورت‌گرفته خرمای کبکاب از عوارض صادرات در سال جاری خارج شده و صادرکنندگان می‌توانند در این فصل مهم سال بدون عوارض به صادرات این نوع خرما بپردازند.

رضایی افزود: این عوارض بر روی برخی رقم‌های دیگر خرما وضع شده است اما صادرات کبکاب بدون عوارض خواهد بود.

نماینده دشتستان اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای فروش و خرید خرمای دشتستان صورت گرفته و با توجه به وعده‌های تعدادی از مدیران مربوطه انتظار گشایش در فروش خرمای دشتستان طی هفته‌های آتی را داریم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابراهیم رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار