نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 اسفند 1402 - 19:07

نوای جنوب: بنای ما تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب یعنی رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت است؛ مردم را فارغ از نگاه سیاسی‌ اشان به پای صندوق رای دعوت کنیم.





نوای جنوب:

 

بسمه تعالی

 بنای ما تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب یعنی رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت است؛ مردم را فارغ از نگاه سیاسی‌ اشان به پای صندوق رای دعوت کنیم.

 

🔹 مردم این دیار مستحق بهترین‌ها هستند؛ بنا را بر تقویت وحدت و همدلی بگذاریم. نگذاریم بذر تفرقه و اختلاف در میان مردمان این دیار کاشته شود.

 

🔹به دنبال یک انتخابات سالم و پاک هستیم. حتی یک ریال هم برای خرید رأی هزینه نخواهیم کرد و رقبایمان نیز را به یک انتخابات پاک دعوت می کنیم.

 

🔹تلاشمان این بوده و این خواهد بود که شفاف باشیم و سیاست را به اتاق شیشه ای شفافیت ببریم. 

 

🔹 لازمه شفافیت، سلامت و صداقت است. از دوستانمان که پای در گود انتخابات گذاشته اند شفافیت را مطالبه خواهیم نمود.

 

🔹 از فرصت مغتنم انتخابات برای پاسخگویی به عملکردمان استفاده خواهیم کرد؛ بازخوانی جِد و جَهدها، در افتادن با اژدهای هفت سر فساد، تاکید بر سلامت سیاسی و دوری از شبکه های رانت، تلاش برای احیای جایگاه‌ و حقوق از دست رفته دشتستان بزرگ و ... .

 

🔹 شنبه پس از انتخابات، فصل کنار گذاشتن رقابت هاست. اگر پیروز شویم آن کس که حمایتمان کرده و آن کس که در کنارمان نبوده برایمان تفاوتی نخواهد داشت. همه فرزندان این دیاریم و همت مان را برای دشتستان آباد خواهیم گذاشت.

 

🔹ضمن دعوت مجدد از همه اقشار و اصناف، مرد و زن، پیر و جوان برای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور حداکثری در پای صندوق رأی، توفیق خدمت به مردم فهیم و بصیر دشتستان را از خداوند منان مسئلت می داریم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابراهیم رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار