نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 مرداد 1401 - 23:10

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان گفت: توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در شهرستان دشتستان و طراحی برنامه‌ها متناسب با نیاز‌های این شهرستان مورد نیاز است.

 





نوای جنوب:نماینده دشتستان تاکید کرد:

 

لزوم توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در دشتستان

 

نماینده مردم دشتستان گفت: توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در شهرستان دشتستان و طراحی برنامه‌ها متناسب با نیاز‌های این شهرستان مورد نیاز است.

 

به‌گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، ابراهیم رضایی ضمن تبریک هفته جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهاد‌های پیشتاز در حوزه علمی و آموزشی نقشی اساسی و تاثیرگذار در زمینه تحقق شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی و مانع زدایی بر عهده دارد که در این راستا حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است. باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: برای تحقق شعار سال که نیاز اساسی کشور نیز محسوب می‌شود، همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.

 

نماینده مردم دشتستان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی از دیرباز در حوزه حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه نقشی اساسی و مهم داشته و در این برهه حساس و اثرگذار نیز می‌تواند به خوبی نقش‌افرینی کند.

 

رضایی عنوان کرد: تعامل و همکاری و همراهی با نهاد‌های انقلابی همچون جهاد دانشگاهی که در زمینه فعالیت‌های دانشگاهی با رویکردی جهادی نقش‌آفرینی می‌کنند بسیار مهم است و همه ما باید در این زمینه همراه با هم تلاش کنیم.

 

وی افزود: اکنون تعامل و همراهی بسیار خوبی در این زمینه شاهد هستیم که باید این روند و رویکرد ادامه یافته و تقویت شود.

 

نماینده دشتستان بیان کرد: در سال‌های اخیر شاهد تنوع بیشتر و بهتر فعالیت‌های جهاد دانشگاهی چه در سطح ملی و چه در استان بوشهر هستیم که رویکرد بسیار خوبی است و انتظار می‌رود این خدمات متناسب با نیاز‌های استان تنظیم و ارائه شود.

 

رضایی گفت: توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در شهرستان دشتستان و طراحی برنامه‌ها متناسب با نیاز‌های این شهرستان مورد نیاز است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابراهیم رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار