نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 بهمن 1402 - 16:17

نوای جنوب:راهپیمایی۲۲بهمن۱۴۰۲ در روستای دهداران سفلی با حضور حسینی بخشدار بخش شبانکاره، رستمی رئیس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، اعضاء شورای اسلامی و دهیار روستا در کنار آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار روستای دهداران سفلی برگزار گردید.

 

نوای جنوب:راهپیمایی۲۲بهمن۱۴۰۲ در روستای دهداران سفلی با حضور حسینی بخشدار بخش شبانکاره، رستمی رئیس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، اعضاء شورای اسلامی و دهیار روستا در کنار آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار روستای دهداران سفلی برگزار گردید.

 

ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن و تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال ۱۳۵۷ و با فداکاری و رشادت و مبارزات ملت سرافراز ایران در برابر حکومت شاهنشاهی پهلوی و به رهبری بنیانگذار این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با ایمان و توکل به خداوند متعال و این پشتوانه مردمی به پیروزی رسید که پس از سالها استقامت، صبر و پایداری امروز با حمایت و حضور مردم در برهه های حساس به استقلال، افتخار و بالندگی رسیده است.   

 

بخشدار شبانکاره با اشاره به دسیسه های دشمنان برای متوقف کردن این انقلاب مردمی و شکست همیشگیشان در برابر اراده مردم انقلابی ایران اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی که با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دست خود را از این سرزمین کوتاه دیده اند از روزهای اول انقلاب با دسیسه ها، حیله ها و عداوت های مختلف ترورهای دهه شصت که تا به امروز هم ادامه دارد، جنگ تحمیلی، تحریم ها و ... سعی بر متوقف نمودن راه پیشرفت نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران را داشته اند که به کوری چشم بدخواهان کشور ما با صبر و پایداری اکنون در زمینه های مختلف به خودباوری و اتکا رسیده و این مسیر هر روز  گسترش پیدا کرده و  ثمره ای جدید و ارزشمند می دهد.

 

مقام عالی دولت در بخش شبانکاره با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این چهل و پنج سال علی رغم این دشمنی ها بیان داشت: افتخارات دفاعی و نظامی کشور که حیرت ابرقدرت ها را در بر داشته، همچنین پیشرفت های پزشکی و توسعه بهداشت و درمان در کشور که سلامت عمومی و افزایش امید به زندگی را در برداشته، رشد چشمگیر پروژه های عمرانی، آبادانی شهرها و روستاها، توسعه مدارس و دانشگاه ها، رشد کشاورزی و صنایع، پیشرفت های حاصل شده در علم و فناوری، هوافضا، فن آوری نانو و سایر امکانات در کشور باعث شده ایران اسلامی در همه زمینه ها جز کشورهای پیشرو باشد. 

حسینی در ادامه خطاب به جوانان و نوجوانان و آینده سازان کشور اظهار داشت: ما به رهبری و رهنمودهای امامین انقلاب راه های ناهموار بسیاری را پشت سر نهاده ایم و  اکنون به قله های بسیاری نزدیک شده ایم و پرچم افتخار کشور به دستان شما سپرده خواهد شد و می بایست در زمینه های مختلف توسط شما دانش آموزان امروز، جوانان و نوجوانان به اهتزاز در آید چنانکه طی این سالها بارها شاهد افتخار و عزت جوانان و نخبگان این سرزمین بوده ایم. 

 

بخشدار شبانکاره در پایان  از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی های بیست و دوم بهمن در شهر و روستاهای بخش شبانکاره قدردانی نمود و از همه آحاد مردم برای خلق حماسه دیگر با شرکت و حضور در آزمون بزرگ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد. 








































































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار