نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1402 - 06:55
در حاشیه مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه داخلی نفت،

نوای جنوب:در حاشیه مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه داخلی نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت پتروشیمی پارس و ۵ شرکت دانش بنیان داخلی برگزار شد.

نوای جنوب:در حاشیه مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه داخلی نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت پتروشیمی پارس و ۵ شرکت دانش بنیان داخلی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، در این رویداد مهندس سیاوش میرحاجی با اشاره به الزام شرکت پتروشیمی پارس به تامین احتیاجات خود از تولیدکنندگان داخلی گفت: کشورهای پیشرفته امکان ندارد که تولید فناوری، صنعت و تجهیزات حیاتی خود را به دیگران بسپارند بر این اساس ما مأمور به تولید فناوری و تجهیزات مورد نیازمان هستیم.   

مدیرعامل پتروشیمی پارس در بخشی دیگر از سخنان خود به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و تاکید داشتند: صنعت گران داخلی نبایست خود را به مهندسی معکوس و تولید آن چه که هم اکنون در صنعت از آن استفاده می شود محدود کنند بلکه می بایست یک گام جلوتر از نیازهای صنایع قدم برداشته و راساً استفاده از فناوری های کاربردی و امکان پذیر را در فرآیندها پیشنهاد دهند.
وی افزود: درصورتیکه به دغدغه های رهبر انقلاب جامه عمل پوشانده شود می توان امیدوار بود که همچون برخی فناوری های نظامی که هم اکنون بومی سازی شده و به دیگر کشورها صادرشان کرده ایم در این مورد نیز به حدی از خودکفایی برسیم که کشورهای خارجی نیز بما احتیاج پیدا کنند.
در پایان این مراسم ۵ تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت پتروشیمی پارس و شرکت های دانش بنیان آرتا صنعت آرسن، شرکت صنایع پنتان شیمی، طاها قالب طوس، فراسازان پیچ گستر پارس و آتی ساز فناوری به امضای طرفین رسید.
 


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پارس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار