نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 بهمن 1402 - 23:01

نوای جنوب:مصطفی سلیمی مفرد سرپرست بخشداری آب‌پخش گفت: خانواده معظم شهدا یادگاران رشادت‌های ملت ایران در دهه اول انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی هستند.

نوای جنوب:مصطفی سلیمی مفرد سرپرست بخشداری آب‌پخش گفت: خانواده معظم شهدا یادگاران رشادت‌های ملت ایران در دهه اول انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی هستند.

 

مصطفی سلیمی مفرد صبح امروز در دیدار با خانواده شهید سلیمان شریفی اولین شهید انقلاب اسلامی در استان بوشهر که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر صورت گرفت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا جنگ تحمیلی را با موفقیت پشت سر گذاشت. این مجاهدت و ایثار شهدا به رهبری حضرت امام (ره) نشان‌دهنده به اوج رسیدن تمدن اسلامی بعد از صدها سال بود.

 

سرپرست بخشداری آب‌پخش اظهار داشت:

هدف ما از سرکشی به خانواده شهدا به عنوان سرمایه‌های انقلاب اسلامی و یادگاران روزهای سخت دفاع مقدس، از یکسو تکریم و تعظیم و ارج نهادن به مقام والای آن‌هاست و از سوی دیگر برای این است که به خود یادآور شویم ما میراث‌دار خون صدها هزار شهید عزیزی هستیم که برای دفاع از حیثیت اسلام و خاک این مرز و بوم خود را تا ابد جاودانه و ما را شرمنده کردند.

 

سلیمی مفرد در پایان عنوان کرد: تا زمانی که درخت انقلاب اسلامی به وسیله خون پاک شهدا سیرآب می‌شود، ما یقین داریم که مسیر خود را گم نخواهیم کرد و این انقلاب تا ظهور صاحب آن حضرت ولی عصر ارواحنا فدا که وعده خداوند متعال و آرزوی تاریخی شیعیان است، خواهد ماند.










کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بخشداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار