نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 بهمن 1402 - 21:32

نوای جنوب: همزمان با سراسر کشور و در آستانه دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گناوه نواخته شد.

نوای جنوب: همزمان با سراسر کشور و در آستانه دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گناوه نواخته شد.زنگ انقلاب در مدارس گناوه نواخته شد

همزمان با سراسر کشور و در آستانه دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گناوه نواخته شد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه صبح چهارشنبه در آئین نمادین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه عصمتیه گناوه با تبریک دهه مبارک فجر گفت: جشن‌های دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با این دهه مبارک در همه مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

ضرغام مردانی افزود: امروز همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس شهرستان و به صورت نمادین با حضور مسئولان در دبیرستان دخترانه عصمتیه گناوه با برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده است.

زنگ انقلاب در مدارس گناوه نواخته شد

وی گفت: برنامه‌های متنوعی در این دهه اجرا خواهد شد که دفترچه برنامه‌های دهه فجر تهیه شده است و در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

در این آئین برنامه‌های متنوعی اجرا شد و زنگ انقلاب توسط مسئولان نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس گناوه نواخته شد

برپایی نمایشگاه خلاقیت‌های دانش آموزان این دبیرستان به مناسبت دهه مبارک فجر از بخش‌های دیگر این برنامه بود که مسئولان از آن دیدن کردند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار