نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 ارديبهشت 1400 - 12:40

نوای جنوب:استاندارد نبودن نور ورزشگاه شهید سراجی گناوه باعث شده‌است تا تیم فوتبال امید این شهرستان و نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، دیدارهای خانگی خود را در شب از دست بدهد.

نوای جنوب: ورزشگاه شهید سراجی گناوه که قدمت زیادی دارد نیاز به تغییر در زیرساخت‌ها از جمله به استاندارد رسیدن  سیستم روشنایی دارد اما پس از سال‌ها هنوز بهبود نیافته است.

استانداردنبودن نور ورزشگاه گناوه امتیاز میزبانی را از تیم امید گرفت

وضعیت کنونی نور ورزشگاه شهید سراجی گناوه  باعث شده‌است تا فدراسیون فوتبال اجازه ندهد، امید بازی‌های خانگی را در شهر خود برگزار کند و به ناچار باید در شهر بوشهر به مصاف حریفان خود برود.

باتوجه به اینکه ادامه دیدارهای لیگ دسته دوم کشور بخاطر ماه مبارک رمضان و فصل تابستان در شب باید برگزار شود، امید گناوه دیگر قادر به انجام بازی های خانگی نیست و باید دیدارهای خود را بیرون از این شهر برگزار کند.

این وضعیت باعث شده تا  این تیم  تمرکز لازم را در دیدارهای خانگی خود که در شهر دیگری  قرار است برگزار کند، نداشته باشد و در کسب نتیجه لازم موفق عمل نکند.

کادر فنی امید گناوه در فصل جاری لیگ دسته دوم کشور اگرچه در دور رفت به عنوان مدعی در صدر جدول تکیه زده بود اما  در دور برگشت به رغم اینکه در نتیجه‌گیری بخوبی موفق عمل نکرده‌است اما همه تلاش و توان خود را بکار بسته تا بتواند در بازی‌های آینده به امتیازهای لازم دست یابد تا در صدول جدول مجدد تکیه بزند و به لیگ دسته اول راه یابد.

 باید مسئولان به کمک این تیم بشتابند و  تا دیر نشده در فراهم شدن به استانداردرساندن نور ورزشگاه هرچه زودتر اقدام کنند.

مربی این تیم گفت: این تیم در هفته شانزدهم لیگ دسته دو کشور در حالی‌که میزبان بود، اما به دلیل اینکه در  چندسال گذشته تاکنون نور ورزشگاه شهیدسراجی گناوه دچار مشکل است، به ناچار در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با شهرداری بندر عباس دیدار و نتیجه را واگذار کرد.

مهرداد فرخنده پی افزود: محروم شدن این تیم از بازی‌های بیرون از خانه باعث شده تا تمرکز کادر فنی و بازیکنان بر هم بخورد و در نتیجه‌گیری اثر بدی بگذارد.

وی گفت: شهرستان گناوه جزو استان بوشهر است و همه باشگاه‌های دنیا بازی خانگی را  در زمین خود برگزار می‌شود اما به رغم تمرین کردن در زمین خود، نمی‌توانیم در شهر از میزبانی استفاده کنیم.

وی اظهارداشت: به رغم اینکه فوتبال گناوه قدمت زیادی دارد ولی نور، رختکن و چمن ورزشگاه پس از گذشت سال‌ها استاندارد نیست و چه کسی مسئول این امور است و باید رسیدگی کند.

فرخنده پی با انتقاد و گله‌مندی از مسئولان مربوطه افزود: امید گناوه  تیم استان‌ بوشهر است و کجای دنیا به این صورت است که ما هم در بازی‌های خانگی و هم خارج از خانه باید مهمان باشیم.

وی افزود: مسئولان استان بوشهر نیم نگاهی به گناوه داشته باشند و بدانند امید گناوه نماینده کل استان بوشهر است و به مشکلاتش رسیدگی شود.

فرخنده‌پی گفت: مسئولان یکی از شهرستان‌های استان بوشهر تنها بخاطر یک بازی، سعی دارند هرچه سریع‌تر نورافکن‌های ورزشگاه را در حد استاندارد برسانند اما  با توجه به قدمت و گذشت چندین سال از شروع فوتبال در شهرستان گناوه، باید خارج از خانه بازی‌ کنیم.

وی گفت: حسین عبدالهی موسس تیم امید با تمام توان یک تنه بار مجموعه را بر دوش کشیده اما یکدست صدا ندارد و اگر خسته شد و از این رشته خارج شد دیگر فوتبال گناوه از بین خواهد رفت.

مربی امید گناوه  افزود: برای نیم فصل دوم قصد داشتیم از چند بازیکن درون استانی استفاده کنیم اما عده‌ای از آقایان زنگ می‌زنند که کار به بازیکن این تیم نداشته باشید اما پس از چند روز این بازیکنان سر از تیم مقابل ما در می‌آورند و هیچکس به ما اهمیتی نمی‌دهد.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: باتوجه به درپیش بودن بازی‌های خانگی امید که از حساسیت خاصی مهم است، از متولیان امر انتظار داریم هر چه زودتر نسبت به استاندارد شدن نور ورزشگاه شهید سراجی اقدام کنند تا این تیم بتواند از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد.

صادق عبدالهی افزود: ورزشگاه گناوه دارای چهار دکل است اما برای رسیدن به استاندارد تعیین شده نیاز به   ۸۰۰ تا هزار واحد روشنایی دارد در حالیکه هم اینک بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ است.

وی گفت: این ورزشگاه از لحاظ زیرساختی مشکلی برای به استانداردرسیدن نور ندارد و نیاز به نصب دو دکل دیگر دارد تا دیگر مشکلی برای برگزاری مسابقات نداشته باشد.

عبداللهی بیان کرد: برای استانداردشدن نور ورزشگاه از پارسال مکاتبه‌های متعددی با مسئولان استانی صورت گرفته است که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

وی افزود: با پیگیری های به عمل یک پیمانکار برای نصب ۲ دکل در ورزشگاه در مزایده برنده شده‌است اما تاکنون اقدامی نشده‌است.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: باتوجه به اینکه امید باید از امتیاز دیدارهای خانگی خود استفاده کند هرچه زودتر باید برای نصب دکل های روشنایی اقدام شود و اگر زمان بر شود، دیگر فایده‌ای برای این تیم نخواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: باتوجه به اینکه چند دیدار باقیمانده امید از رقابت های لیگ دسته دوم کشور در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، دیدار این تیم با  شهرداری بندرعباس به علت ایراد ناظر فدراسیون فوتبال از وضعیت نور ورزشگاه شهید سراجی به بیرون و بوشهر انتقال یافت.

رحمان عمادی افزود: برای برطرف شدن مشکل نور ورزشگاه به ۲ پایه (دکل) دیگر برای پوشش نور وسط میدان نیاز است که  ۲ میلیارد ریال برآورد شده‌است.

وی اظهارداشت: در این زمینه نامه‌نگاری‌های لازم با فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام و مزایده نیز صورت گرفته است و پیمانکار برای نصب و راه‌اندازی آن  انتخاب شده که باید هرچه زودتر شروع بکار کند.

 امید گناوه در ادامه دیدارهای خود روز جمعه هفته گذشته به علت استانداردنبودن ورزشگاه شهید سراجی این شهر، در بوشهر به دیدار شهرداری بندرعباس رفت و با نتیجه یک بر صفر باخت.

امید گناوه با  این باخت در رده ششم با کسب ۲۱ امتیاز در جدول گروه ۱۴ تیمی قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار