نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 بهمن 1402 - 08:30

نوای جنوب:دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان و زنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملتی بزرگ است که «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را در کشور عزیزمان عینیت بخشید.





نوای جنوب:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ (قرآن کریم)

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم‌.

 

دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان و زنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملتی بزرگ است که «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را در کشور عزیزمان عینیت بخشید.

 

این دهه نورانی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت ملتی است که با تأسی به امامشان حضرت روح‌الله توانستند حکومتی الهی را در این مرز و بوم برقرار سازند و تبدیل به نقطه امیدی برای آزادی‌خواهان جهان شوند.

 

اینجانب به سهم خود آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پيروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت شریف ایران، خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و علی‌الخصوص مردم عزیز بخش آب‌پخش (نگین سبز استان بوشهر) تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار و سربلندی ملت ایران را از خداوند متعال خواستارم.

 

               مصطفی سلیمی مفرد

          سرپرست بخشداری آب‌پخش



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بخشداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار