نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1402 - 11:39

نوای جنوب:مصطفی سلیمی مفرد بخشدار آب‌پخش روز یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ نشستی را با هنرمندان بخش آب‌پخش برگزار کرد.

نوای جنوب:مصطفی سلیمی مفرد بخشدار آب‌پخش روز یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ نشستی را با هنرمندان بخش آب‌پخش برگزار کرد.

 

در ابتدای این جلسه تعدادی از هنرمندان بخش آب‌پخش به بیان مشکلات فرهنگی و هنری موجود در آب‌پخش، کمبود امکانات و زیرساخت‌های لازم به منظور فعالیت هنرمندان و همچنین دغدغه‌های خود در خصوص فعالیت‌های جامعه هنری پرداختند.

 

در ادامه جلسه بخشدار آب‌پخش عنوان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه ما نیاز به فعالیت جامعه هنری دارد. هنرمندان زبان گویای فرهنگ و تمدن و شعر و ادب یک جامعه هستند. بدون وجود جامعه هنری و هنرمندان، تمدن اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی دچار خسران های بزرگی می‌شد.

 

سلیمی مفرد با اشاره به غنای فرهنگی و هنری جامعه ایران افزود: ایرانیان از دیرباز دارای فرهنگ بومی خاص خود بوده‌اند و بسیاری از کشورها سنت‌های خود را از ارزش‌های اصیل ایرانی به عاریت گرفته‌اند. این فرهنگ اصیل ایرانی در ادامه راه و با ظهور اسلام عزیز، غنای بیشتری یافت و انسان ایرانی امروز از دو سرچشمه عظیم فرهنگ ایرانی و تمدن اسلامی تغذیه می‌کند. تا زمانیکه ما به دو سرچشمه وجودی و هویت بخش خود پشت نکرده‌ایم، ارزش‌های دینی و ملی ما را هیچ کشور، فرهنگ و یا ایدئولوژی نمی‌تواند از ما بگیرد.

 

بخشدار آب‌پخش در پایان جلسه خود با هنرمندان بخش آب‌پخش ضمن اشاره به نیازمندی‌های بخش آب‌پخش در حوزه هنر و فرهنگ اعلام کرد: با توجه به قول مساعد رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر، تمام تلاش خود در خصوص آغاز به کار مجتمع فرهنگی و هنری آب‌پخش و جانمایی و تأسیس یک سالن نمایش مناسب برای مردم عزیز بخش را خواهم کرد.










کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بخشداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار