نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 دي 1402 - 15:59

نوای جنوب:مدیران باشگاه ملوان در پاسخ به تماس مدیرعامل پرسپولیس، با جدایی مهدی تارتار و حضور او روی نیمکت سرخپوشان برای ادامه مسابقات لیگ برتر مخالفت کردند.

نوای جنوب:تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر با کسب نتایج سینوسی نتوانست رضایت هواداران را کسب کند و با ۳۰ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم جدول به کار خود پایان داد. سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ هم نتوانستند به مرحله حذفی صعود کنند و با شکست خانگی برابر الدحیل قطر از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا اوج انتقاد هواداران از کادر فنی و بازیکنان این تیم به بالاترین حد ممکن برسد.

به گزارش خلیج فارس؛ پس از دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک دو تیم انجامید، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد و پادرمیانی برخی از پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس هم ثمری نداشت و گل محمدی روی موضع خود ایستاده است.

در همین حال رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دنبال رایزنی با مربیان مختلف جهت برعهده گرفتن هدایت این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر است که یکی از این گزینه‌ها، مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان است.

تارتار که تحت هدایت باشگاه ملوان است مدیران پرسپولیس در ابتدا باید رضایت مدیران این باشگاه را برای جدایی این مربی جلب کنند. رضا درویش در روز‌های گذشته تماسی را با مدیران ملوان برای دریافت رضایت‌نامه این مربی داشته، اما مدیران ملوان با آن مخالفت کرده‌اند.

آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان در گفتگو با مهر این موضوع را تأیید و اعلام کرد: تارتار تحت قرارداد با ماست و اجازه جدایی به او را نخواهیم داد.

تیم فوتبال ملوان در پایان نیم فصل اول با کسب ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.
منبع: خبرگزاری مهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پرسپولیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار