نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 دي 1402 - 10:57

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات مشترک با پلیس دیلم، ۲ نفر قاچاقچی در محورهای مواصلاتی شهرستان دیلم شناسایی و دستگیر شدند.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات مشترک با پلیس دیلم، ۲ نفر قاچاقچی در محورهای مواصلاتی شهرستان دیلم شناسایی و دستگیر شدند.سردار حیدر سوسنی جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر حمل یک محموله مواد مخدر توسط ۲ دستگاه خودروی سواری از مرزهای جنوبی استان بوشهر، به مقصد استان‌های غربی کشور، توقف خودروها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز، خودروی اول، با اقدام به موقع پلیس متوقف که در بازرسی از آن، مقدار ۳۸۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار سوسنی تصریح کرد: حوالی ساعت سه بعد از ظهر نیز به محض رؤیت خودروی دوم، مأموران، دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو، نه تنها به دستور ایست توجهی نکرد، بلکه با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک، اقدام به فرار کرد و متعاقب آن، همکاران ما با تعقیب و گریز هوشمندانه و با رعایت قانون به کار گیری سلاح، خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو نیز مقدار ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید، خاطر نشان کرد: متأسفانه در جریان تیر اندازی انجام شده، به دلیل حرکات مارپیچ و خطرناک راننده، یک تیر پس از اصابت به درب خودرو، کمانه کرده و به راننده اصابت کرد که بلافاصله با پیگیری به عمل آمده توسط پلیس، عوامل اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و فرد مجرم را جهت انجام اقدامات درمانی، با حضور عوامل انتظامی، به بیمارستان منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان دبیان کرد: در این عملیات، مجموعاً ۴۲۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، و در این ارتباط، ۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی گفت: امنیت هموطنان، خط قرمز پلیس بوده و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و توزیع کنندگان آن، همچنان در اولویت کار پلیس استان است، لذا ضمن تشکر از همکاری‌های شبانه روزی همه شهروندان، خواهشمند است به محض اطلاع از این پدیده شوم، مراتب از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به خادمان خود در مرکز فوریت‌های پلیس، اطلاع داده شود تا اقدام لازم، به عمل آید.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سردار سوسنی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار