نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 فروردين 1401 - 09:38

نوای جنوب:سردار سوسنی می‌گوید: یگان های عملیاتی پلیس محل دقیق اختفای متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

نوای جنوب:

 

 : فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق و شرور مسلح و عامل شهادت سرباز وظیفه و جراحت مامور پلیس در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.

  سردار حیدر سوسنی گفت: ساعت ۲۱ سه شنبه شب در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک درخیابانی در سطح شهر امام حسن پارک شده است، که باسرعت گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق مسلح با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می شود که تلاش های پلیس برای دستگیری عامل این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

تصویر از متهم قتل سرباز- وی در دی ماه از زندان آزاد شده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باتوجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس، هویت قاتل شناسایی که به طور مکرر محل اختفای خود را تغییر می داد.

سردار سوسنی می‌گوید: یگان های عملیاتی پلیس در اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .

او با بیان اینکه متهم حین دستگیری مقاومت کرده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کرد، گفت: با تیراندازی پلیس مجروح و مجبور به تسلیم شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سردار سوسنی

نظرات کاربران
چرکوی کثیف و منحوس که حادثه تلخی را رقم زده و سرباز و مأمور مظلوم انتظامی را با بی پروایی شهید و مجروح کرده است نتیجه چیست ؟ سوابق گذشته این جانی پلید را ورق بزنند تا مشخص بشود ایا مجازاتهای اعمال شده در حق این فرد متناسب با جرایمش بوده ؟؟؟
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار