نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 آبان 1402 - 07:16

نوای جنوب:نخستین اردوی علمی شنبه‌های صنعتی با عنوان "راهیان پیشرفت" به همت کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم برگزار شد.                 





نوای جنوب:نخستین اردوی علمی شنبه‌های صنعتی با عنوان "راهیان پیشرفت" به همت کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم برگزار شد.    به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران،کمیته مسئولیت اجتماعی این شرکت به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز، با اهداف ایجاد پیوند سازنده میان نسل جوان و صنعت در حال رشد منطقه، طرح اردوهای علمی -آموزشی را برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، مهمترین هدف این اقدام برقراری پیوند مناسب و معنادار میان جامعه محلی و صنعت رو به رشد در منطقه مَکُران و نیز آشنایی نسل جوان جامعه با صنعت پتروشیمی و تاثیر آن در زندگی و توسعه کشور است.

همچنین، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران اعلام کرد، علاقه مندان جهت شرکت در این اردو می توانند با مراجعه به معاونت پرورشی مدارس شهر چابهار، در این ارودی علمی که هر دو هفته یکبار برگزار می شود، شرکت کنند. 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار