نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 آبان 1402 - 12:24

نوای جنوب:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید: پس از سفر وزیر ارشاد به استان در شهریورماه به استان و متعاقب آن حضور تیم دفتر فنی وزارتخانه، پیشنهاد هزار میلیارد تومانی استان برای تکمیل و تجهیز پروژه ها نهایی شده است.

نوای جنوب:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید: پس از سفر وزیر ارشاد به استان در شهریورماه به استان و متعاقب آن حضور تیم دفتر فنی وزارتخانه، پیشنهاد هزار میلیارد تومانی استان برای تکمیل و تجهیز پروژه ها نهایی شده است.

 عبدالرحیم افروغ در نشست خبری افزود: بسیار خوش بین هستیم که حدود 500 میلیارد تومان از این پیشنهادات مصوب و مابقی نیز با کمک استان از اعتبارات وزارت نفت تامین شود.

افروغ از مهمترین پروژه های زیرساختی استان را شامل مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه دانست و اظهار داشت: با اعتباری که از مصوبات رییس جمهوری برای این پروژه درنظر گرفته شده، در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: پروژه های مجتمع های فرهنگی و هنری ریز، سعدآباد، آبپخش و شبانکاره فعال شده، ضمن اینکه نگارخانه و تماشاخانه کنگان، نگارخانه گناوه و بازسازی تماشاخانه روباز بوشهر در مجتمع فرهنگی و هنری نیز جزو مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری می باشند و پیگیر تکمیل و تجهیز آنها هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تشریفات واگذاری سه مجتمع فرهنگی و هنری استان از سوی شهرداری ها به این اداره خبر داد و گفت: مجتمع های فرهنگی شهر امام حسن، بندر ریگ و عالیشهر به چرخه فعالیت های فرهنگ و هنر وارد خواهند شد که هرچند تحویل گرفتن آنها کار ما را سخت می کند، ولی تجهیز و فعال کردن آنها وظیفه ماست.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
افروغ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار