نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 مهر 1402 - 18:47

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نقاط کور و شناگاه‌های مجاز و غیرمجاز در سطح سواحل استان شناسایی شوند.





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نقاط کور و شناگاه‌های مجاز و غیرمجاز در سطح سواحل استان شناسایی شوند.

دکتر اکبر پورات ظهر پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر و تجلیل از ناجیان غریق استان بوشهر اظهار داشت: مقارن شدن هفته دفاع مقدس و اینکه رزمندگان عزیز اسلام در زمان جنگ فداکاری و ایثار کردند، امروز نیز ناجیان غریق با آگاهی کامل از اینکه ممکن است در جریان انجام وظیفه جان خود را از دست بدهند فداکاری می‌کنند و رفتار و فرهنگ جوانمردی و ایثار ترویج می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برگزاری این‌گونه جلسات و رویدادها می‌تواند در جهت گفتمان و هویت‌بخشی ایرانی و اسلامی نقش چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: آموزش نجات غریق در سطح شهرستان‌های ساحلی استان جدی گرفته شود و برای ایام نوروز هم تدابیر ویژه اتخاذ شود.

پورات با اشاره به اینکه نقاط کور و شناگاه‌های مجاز و غیرمجاز در سطح سواحل استان شناسایی شوند، گفت: کمیته عمرانی جهت تأمین زیرساخت‌های سواحل با همکاری شهرداری و دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: متولی سواحل و ساماندهی آن در کشور، وزارت کشور است و در استان هم استانداران و فرمانداران رئیس ستاد ساماندهی سواحل و هماهنگ کننده دستگاه‌های متولی هستند و فرمانداران موظفند با همکاری سایر دستگاه‌های متولی سواحل استان بوشهر را ساماندهی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: وضعیت پایگاه امداد و نجات شهرستان گناوه بررسی و جهت احداث آن پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

پورات خاطرنشان کرد: همچنین از ظرفیت بسیج در راستای ساماندهی سواحل و کمک به ناجیان غریق استفاده شود.

وی اظهار کرد: اعتبار لازم در اختیار فرمانداری‌ها برای کمک به حقوق ناجیان غریق قرار داده خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار