نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1402 - 09:24

نوای جنوب:با هدف هماهنگی جهت هرچه بهتر و با شكوه برگزار شدن جشن عاطفه در مدارس، جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها در شبانکاره به ریاست بخشدار شبانکاره و با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس آموزش و پرورش بخش شبانکاره  در محل کمیته امداد بخش برگزار شد.

نوای جنوب:با هدف هماهنگی جهت هرچه بهتر و با شكوه برگزار شدن جشن عاطفه در مدارس، جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها در شبانکاره به ریاست بخشدار شبانکاره و با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس آموزش و پرورش بخش شبانکاره  در محل کمیته امداد بخش برگزار شد.

ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره اظهار داشت:

جشن عاطفه ها نمادی برای نوع دوستی و محبت است که در آن دانش آموزان مشق مهربانی می آموزند.

از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها کمک به هم نوعان با مشارکت همگانی خصوصاً خیرین عزیز در انجام این کار خیرخواهانه است.

همچنین تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی دانش آموزان است که بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش ببینند.

بخشدار شبانکاره در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در این امر نیک بیان کرد: امید است با تعامل و همكاری خوب کمیته امداد و آموزش و پرورش و دیگر دستگاه ها در برگزاری جشن عاطفه ها و جمع آوری كمك های خیرین و افراد نیكوكار بتوانیم گام مهمی در جهت رفع مشكلات تحصیلی دانش آموزان نیازمند برداریم و باید از تمام ظرفیت ها در راستای تشویق و ترغیب خیرین به حضور در جشن عاطفه ها استفاده كرد.

حسینی در پایان ضمن تشکر از زحمات رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش منطقه شبانکاره در فصل بازگشایی مدارس بیان کرد: ما معتقدیم در انجام امور بهترین روش یکدستی و همدل شدن است. زیرا به تجربه ثابت شده است که با همکاری و همیاری نتایج کار ما رضایت بیشتری در برخواهد داشت. 

که با همکاری این دو مجموعه و سایر ادارات، نهادها مقدمات لازم برای برگزاری هر چه بهتر بازگشایی و جشن عاطفه ها در مدارس فراهم شده و مراسم نمادین نیز با حضور مسئولین بخش همزمان با سطح کشور برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شبانکاره ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه در سطح بخش شبانکاره اظهار داشت: طی اجرای طرح اکرام در بخش شبانکاره به تعداد ۱۵۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش طرح های حمایتی کمیته امداد کیف، کفش و لوازم تحریر مورد نیاز شروع سال تحصیلی اهدا می گردد.

حسین رفیعی با اشاره به حفظ کرامت و غرور دانش آموزان کم بضاعت و خانواده هایشان تصریح نمود: بهترین روش برای رساندن کمک به افراد نیازمند از طریق نهاد های حمایتی است زیرا ما وظیفه خود می دانیم با جمع آوری کمک های خیرین و هم افزایی این کمک ها حمایت های لازم را از خانواده های تحت پوشش طرح های حمایتی داشته باشیم.

رفیعی ضمن درخواست از خیرین بخش برای مشارکت در جشن عاطفه ها افزود: کمیته امداد بخش شبانکاره امسال نیز طی جشن عاطفه ها دست های بخشنده خیرین در شهر و بخش بزرگ شبانکاره را به گرمی می فشارد زیرا وجود و حمایت آنان است که می تواند راهی برای تقسیم شادی و محبت به دیگر دانش آموزان در جامعه باشد. 

همچنین در ادامه این جلسه کوروش رستمی  رئیس آموزش و پرورش منطقه ضمن قدردانی از حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) طی برگزاری جشن عاطفه ها عنوان نمود: امسال با شروع سال تحصیلی آیین جشن عاطفه ها طی ۴ مهر ماه همزمان در سراسر مدارس منطقه شبانکاره برگزار می شود که مراسم نمادین جشن عاطفه ها با حضور مسئولان در محل دبستان خدیجه کبری و مشارکت دانش آموزان و اولیاء برگزار خواهد شد.

اضافه می گردد با حضور مسئولین به تعدادی از مددجویان  هدایایی تقدیم شد.












کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار