نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 شهريور 1402 - 18:22
در گفتگویی بیان کردند:

نوای جنوب:دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در خصوص مسئله بهداشت ودرمان استان اظهار داشتند:در استان بوشهر ما باید دو هزار و دویست تخت بیمارستانی داشته باشیم





نوای جنوب:دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در خصوص مسئله بهداشت ودرمان استان اظهار داشتند:در استان بوشهر ما باید دو هزار و دویست تخت بیمارستانی داشته باشیم، در حال حاضر کل تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر که دو تا از بیمارستان‌ها مربوط به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هستند جمعا هزار و هفصد تخت است، یعنی ما پانصد تخت نسبت به میانگین کشور کمتر داریم. در دو سفر گذشته‌ی ریاست محترم جمهوری اسلامی ما موضوع تجهیزات درمانی را مطرح کردیم و وزیر محترم بهداشت و درمان کشور با مدیران و معاونان مربوطه‌اشان به کمک ما آمدند و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز کمک کرد و ما متمرکز شدیم روی موضوع درمان.

در حال حاضر سیصد و شصت تخت بیمارستانی در دست ساخت داریم، ما در مصوبات سفر برای بیمارستان‌ها تامین منابع کردیم. بیمارستان جایگزین فاطمه‌الزهرا در استان بوشهر که سال‌ها بود شروع شده بود و در مرحله‌ی اسکلت بود را تمام کردیم و الان در مرحله‌ی پایانی تاسیسات هستند و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان هفده‌ شهریور برازجان که یکی از بیمارستان‌های مهم ما هست و سال‌ها بود شروع شده بود و نیمه‌کاره بود در حال حاضر پیمانکار تکمیل بیمارستان با مناقصه‌ای که برگذار شد انتخاب گردید و به ما قول داده شد تا پایان دولت سیزدهم به مرحله‌ی بهره‌برداری برسد.

یک درمانگاه بیماری‌های خاص برای ما مصوب بود ولی عملیات اجرایی آن شروع نشده بود، در سفر اول دولت تامین اعتبار کرد و امیدوار هستیم تا پایان سال آینده این درمانگاه پنجاه‌تخته به بهره‌برداری برسد.

در سفر دوم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در اسفند ماه از رئیس‌جمهور درخواست کردیم و ایشان مصوب کرد که یک بیمارستان دویست تخت‌خوابی در شهر کنگان که مرکزیت سه شهرستان جنوبی ماست احداث شود. ما مصوبه‌ی ششصد میلیارد تومانی گرفتیم که سیصد میلیارد آن را سازمان برنامه و بودجه می‌دهد و سیصد میلیارد دیگر را از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین می‌شود.

امیدوار هستم تا پایان دولت سیزدهم ما پانصد تخت حدید را به تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر اضافه کنیم، و معنای این جمله این است که در پنجاه سال هزار و هفتصد تخت و در چهار سال پانصد تخت تامین شده است



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار