نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آذر 1400 - 11:58

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: امروز توانمندی‌های نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان کشور در عرصه کمک به نیروهای مسلح بسیج شده و این اتفاقی میمون و مبارک و گامی در راستای رسیدن به خودکفایی است.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: امروز توانمندی‌های نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان کشور در عرصه کمک به نیروهای مسلح بسیج شده و این اتفاقی میمون و مبارک و گامی در راستای رسیدن به خودکفایی است.احمد محمدی‌زاده در آیین الحاق 2 ناو موشک انداز "گُرز" و "خنجر" نیروی دریایی ارتش، افتتاح بزرگترین کارخانه نوآوری صنایع دریایی ارتش کشور و رونمایی از نخستین موتور دیزل دریایی تمام ایرانی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و فرمانده نیروی دریایی در بوشهر اظهار داشت:: نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان فرصتی برای نیروهای مسلح و این نیروها نیز ظرفیتی برای این شرکت‌ها به شمار می‌آیند که باید به نحو مطلوبی از آنها استفاده شود.  

استاندار بوشهر بیان کرد: امروز ساز و کار لازم برای استفاده از این ظرفیت‌ها فراهم است و امروز رونمایی از دستاوردهایی از جمله خط تولید موتورهای سنگین دیزل دریایی، نخستین کارخانه نوآوری صنایع دریایی ایران در بوشهر تنها  بخشی از این اقدامات است.

محمدی زاده اظهار کرد: ظرفیت نیروهای مسلح برای خودکفایی کشور در حوزه صنعتی بسیار مهم است و همواره فرمانده کل قوا بر احیا و استفاده از این ظرفیت تاکید دارند و برای اجرای دستور فرمانده کل قوا همه تلاش می‌کنیم این ظرفیت فعال و مورد استفاده قرار گیرد.

وی تاکید کرد: این همراهی شرکت‌های دانش بنیان و نیروی دریایی راهبردی ارتش اتفاق میمون و مبارکی است که می‌تواند در بخش‌های دیگر نیروهای مسلح اتفاق افتد.






















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار