نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1402 - 08:51

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش باید همکاری کنند تا خدمات در جامعه نمایان شود.

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش باید همکاری کنند تا خدمات در جامعه نمایان شود.زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش باید همکاری کنند تا خدمات در جامعه نمایان شود.

 اکبر پورات دوشنبه‌شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش باید همکاری کنند تا خدمات در جامعه نمایان شود، اظهار داشت: کمک به تقویت و توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان امری ضروری است و توسعه زیرساخت‌های آموزشی باید مورد توجه قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: آموزش و پرورش استان برای تأمین اعتبارات و رفع نواقص و کمبودهای مدارس تا قبل از شروع سال تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند تا در نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، با کمبود اعتبار، امکانات و تجهیزات در مدارس مواجه نشویم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای معرفی مربیان نمونه استان، ارائه میز خدمت در نماز جمعه، تقدیر از معلمان جانباز و ایثارگر و پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، غبارروبی و حضور در مزار معلمان شهید، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند رویکرد و ذائقه معلمان را بهبود بخشد.

پورات یادآور شد: به عنوان یک اصل، نگاه مجموعه مدیریت استان و استاندار پرتلاش استان بوشهر به گونه‌ای است که همه دستگاه‌های اجرایی باید آموزش و پرورش استان را یاری و حمایت کنند تا این اداره کل به خوبی در جهت تقویت بخش تعلیم و تربیت در استان بپردازد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: امسال در هفته دولت در سراسر استان بوشهر یک هزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: از مجموع یک هزار و ۱۵۹ طرح افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت استان، یک هزار و ۷۶ طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و ۸۳ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۵۰ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان به انجام خواهند رسید.

پورات تاکید کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های استان حضور فعال و میدانی داشته باشند و با نشست‌های مردمی به تشریح و تبیین اقدامات و برنامه‌های دولت در استان بپردازند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار