نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 مرداد 1402 - 11:29

نوای جنوب:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه دیدارهای خود با اصحاب فرهنگ و هنر با هنرمند پیشکسوت و برجسته موسیقی استان دیدار و گفت‌وگو کرد 





نوای جنوب:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه دیدارهای خود با اصحاب فرهنگ و هنر با هنرمند پیشکسوت و برجسته موسیقی استان دیدار و گفت‌وگو کرد 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در این دیدار ضمن گفت‌وگو، گفت: تکریم و بزرگداشت در کنار دیدار و در جریان قرار گرفتن مسائل و مشکلات پیشکسوتان اصحاب  فرهنگ و هنر از رسالت و وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و مجوعه اداره کل بوشهر نیز در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد. 

وی افزود: سابقه بیش از نیم قرن فعالیت هنری و تربیت شاگردان متعدد و معرفی در سطح ملی و بین‌المللی خود نشان از همت و دغدغه استاد احمد علیشرفی به حوزه هنر دارد. 

استاد احمد علیشرفی نیز در اینن دیدار ضمن سپاس و قدردانی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به بیان تاریخچه کوتاهی از فعالیت هنری و مشکلات در این حوزه پرداخت. 

استاد احمد علیشرفی از پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار موسیقی نواحی ایران است که با بیش از نیم قرن فعالیت موسیقایی، سهم به سزا و شایان ذکری در حفظ و اشاعه‌ی موسیقی بوشهر دارد.

نواختن و ترویج رپرتوار موسیقی  بزمی و شادمانه های موسیقی بوشهر ، توسط این استاد برجسته علاوه بر نقاط مختلف کشور در سایر نقاط جهان نیز به اجرا درآمده است‌. 

همکاری با پژوهشگران بزرگ موسیقی و موسیقیدانانی همچون پروفسور محمد تقی مسعودیه و محمدرضا درویشی از جمله موارد قابل ذکر کارنامه هنری این هنرمند پیشکسوت می‌باشد.

این هنرمند موسیقی بوشهر پس از سال‌ها تلاش و کوشش و افتخارآفرینی و خدمت به فرهنگ موسیقایی بوشهر، مشغول سپری کردن طول دوره درمان و مداوا می‌باشد و از همین رو مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به همراه معاونت هنری و سینمایی، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای و رئیس انجمن موسیقی استان بوشهر با حضور در منزل استاد احمد علیشرفی ضمن عیادت و احوالپرسی از وی تقدیر به عمل آورد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
افروغ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار