نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 خرداد 1402 - 00:14
در نشست با مسئول حوزه ولی‌فقیه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

نوای جنوب:استاندار بوشهر از الحاق ۲ هزار و ۹۰۴ هکتار اراضی برای تسریع در طرح نهضت ملی مسکن به شهرهای استان خبر داد و گفت: ساخت ۱۰ ناحیه صنعتی در جوار روستاهای استان بوشهر با مشارکت منابع طبیعی استان بوشهر اجرایی شد.

 

نوای جنوب:استاندار بوشهر از الحاق ۲ هزار و ۹۰۴ هکتار اراضی برای تسریع در طرح نهضت ملی مسکن به شهرهای استان خبر داد و گفت: ساخت ۱۰ ناحیه صنعتی در جوار روستاهای استان بوشهر با مشارکت منابع طبیعی استان بوشهر اجرایی شد.احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئول حوزه ولی‌فقیه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تحقق مطالبات کشاورزان در حل اختلاف با منابع طبیعی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: اراضی کشاورزان که در محدوده منابع طبیعی قرار دارد سازوکار لازم برای حل مشکلات کشاورزان تدوین و ارائه شود.

وی به کشت یک میلیارد درخت در مدت 4 سال در اراضی کشور اشاره کرد و افزود: تحقق سهم استان بوشهر در تولید نهال و کشت درخت در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر توسعه پارک‌های جنگلی مورد توجه ویژه استان دانست و با اشاره به واگذاری اراضی برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن افزود: در این راستا 2 هزار و 904 هکتار اراضی برای تسریع در طرح نهضت ملی مسکن به شهرهای استان بوشهر الحاق یافته است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه منابع طبیعی استان بوشهر در نهضت ملی مسکن و مسکن روستایی موفق عمل کرده است تصریح کرد: در این راستا ساخت 10 ناحیه صنعتی در جوار روستاهای استان بوشهر با مشارکت منابع طبیعی استان بوشهر اجرایی شد که بسترسازی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در این مناطق روستایی را فراهم کرده است.

وی مشارکت منابع طبیعی استان بوشهر در واگذاری زمین به طرح‌های تولیدی، ساخت کارخانه، پرورش آبزیان و سرمایه‌گذاری را ستود و گفت: خدمات و فعالیت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در عرصه‌های مختلف از جمله طرح‌های نهضت ملی مسکن و سرمایه‌گذاری در عرصه تولید و اشتغال قابل ستایش است.

استاندار بوشهر از تصویب بودجه از منابع استانی برای طرح‌های مختلف در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها برای تخصیص اعتبار قرار دارد.




















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار