نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1402 - 22:12

نوای جنوب:علی پورحیدری پسر اسطوره فقید استقلال علیه شرایط موجود و کادر مدیریتی این باشگاه با خبرورزشی مصاحبه کرد.

نوای جنوب:علی پورحیدری پسر اسطوره فقید استقلال علیه شرایط موجود و کادر مدیریتی این باشگاه با خبرورزشی مصاحبه کرد.به گزارش وانانیوز، 

استقلال همچنان درگیر پروسه انتخاب سرمربی جدید است و این مسئله هواداران را کلافه می‌کند البته فقط هواداران نیستند که کلافه شده‌اند بلکه پیشکسوتان و افراد سرشناس استقلالی هم از این وضعیت اصلاً رضایت ندارند. یکی از این چهره ها، علی پورحیدری است. پسر منصور خان پورحیدری صراحتاً می‌گوید نمی‌خواهند استقلال موفق شود!

استقلال دوباره دچار همان مشکلی شده که طی چند سال اخیر همواره در آستانه تابستان با آن دست به گریبان است.
کاملاً برای من مشخص شده که نمی‌خواهند استقلال موفق شود! به قول معروف این مسئله کاملاً تابلو شده است. به نظرم اینکه استقلال هر سال در آستانه فصل نقل و انتقالات دچار چنین مشکلاتی می‌شود اصلاً طبیعی نیست. مگر می‌شود هرسال چنین داستان هایی به وجود بیاید و فقط هم استقلال با آنها درگیر شود؟ پارسال این ماجرا به وجود آمد و امسال هم همین داستان ایجاد شده است. ماجرای لیگ قهرمانان آسیا و دومین حذف متوالی استقلال از این مسابقات هم که به جای خود.

واقعاً به نظر شما کسانی هستند که نمی‌خواهند بگذرند استقلال موفق شود؟
قطعاً شرایط همین را نشان می‌دهد به نظرم یک نفر که قدرتش خیلی هم زیاد است با استقلال کینه دارد و نمیخواهد موفقیت این تیم را ببیند و گرنه این حجم از مشکلات فقط برای یک تیم اصلاً طبیعی نیست. من خودم فکر میکردم جواد نکونام با استقلال به توافق رسیده و سرمربی این تیم می‌شود اتفاقات خیلی هم خوشحال بودم که چنین اتفاقی رخ میدهد چون آقا جواد را مربی توانمندی می‌دانم اما حالا می‌گویند مشکل دارد و نمیتواند سرمربی استقلال شود! مگر میشود بگویم کاپیتان تیم ملی مشکل دارد و نمیتواند سرمربی استقلال شود؟ به نظرم جواد می‌توانست به استقلال کمک کند یادش بخیر آقای نکونام اولین بار توسط پدر من خدا بیامرز به عنوان ملی پوش به تیم ملی فراخوانده شد. اصلاً بحث سرمربی به کنار. شما نگاه کنید فصل نقل و انتقالات عملاً شروع شده و اگر استقلال دیر بجنبد، همه بازیکنان خوب به تیم های دیگر می‌روند البته بازی کردن برای استقلال باید افتخار باشد اما واقعیت امر این است که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوب را با پیشنهادات مناسب جذب می‌کنند و اگر استقلال دیر بجنبد سرش کلاه میرود.

گروهی از هواداران استقلال معتقدند بخش زیادی از مشکلات این باشگاه به خود مدیریت بازمی‌گردد که نتوانسته‌اند گره ها را باز کنند و با وجود اینکه حرف های قشنگ و امیدوار کننده می‌زنند، خبری از وقوع اتفاقات و عمل به آنها نیست.
ببین، مدیران استقلال فقط قشنگ حرف میزنند اما مشکلات این باشگاه را چه کسی باید حل کند؟ بدیهی است که کادر مدیریتی باید به فکر تیم باشند. یک بار گفتند سرمربی تا پنجشنبه مشخص میشود، بعدا وعده شنبه را دادند و حالا هم که یکشنبه ظهر است هنوز تیم سرمربی ندارد! من به آقای کریمی احترام می‌گذارم و اصلاً قصد جسارت ندارم حتما انشان هم زحمت خود را می‌کشد ولی در کمال احترام باید بگویم اگر کسی نمی‌تواند مشکلات استقلال را به عنوان مدیر این باشگاه حل کند بهتر است برود و جای خود را به افرادی بدهد که توانایی حل کردن این مسائل را دارند. استقلال مدیر قدرتمند می‌خواهد تا بتواند مقابل همان فرد یا جریانی که نمی‌خواهد این تیم موفق شود بایستد. ضمن احترام به همه مدیران کنونی باشگاه، معتقدم چیزی که می‌بینیم نشان دهنده آن است که مدیران استقلال قدرت حل مشکلات این باشگاه را ندارند. به نظرم آقای سعادتمند و آقای فتحی مدیران خوبی بودند که اگر می‌ماندند موفق می‌شدند اما همان جریانی که نمیخواهد استقلال موفق شود زیرآب هر دو مدیر مذکور را زد تا دیگر در استقلال نباشند. متاسفانه هیچ وقت به این توصیه پدرم گوش نداده‌اند که اگر استقلال و پرسپولیس قوی باشند و قوی بمانند قطعاً تیم ملی فوتبال کشورمان هم قدرت بیشتری پیدا می‌کند باید استقلال و پرسپولیس را به چشم سرمایه های ملی دید و برای آنها دقیقا مثل تیم ملی نگران بود.

با همه این تفاسیر، به موفقیت استقلال در فصل آینده امید داری؟
شیر همیشه شیر است و من به عنوان یک استقلالی همیشه امیدوار هستم. استقلال مشکلات زیادی دارد ولی تیم بزرگیست که میلیون ها هوادار در سراسر دنیا در انتظار موفقیتش هستند. بنابراین وجود این مشکلات اصلاً به معنای ناامیدی من و بقیه هواداران نیست.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
استقلال

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار