نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1402 - 22:10

نوای جنوب: به نقل از فوتبالی؛معمای نیمکت استقلال هنوز حل نشده و هر روز نام یک گزینه جدید برای جانشینی ریکاردو ساپینتو مطرح می‌شود که آخرین آن کیکه سانچز فلورس سرشناس بوده است.

نوای جنوب: به نقل از فوتبالی؛معمای نیمکت استقلال هنوز حل نشده و هر روز نام یک گزینه جدید برای جانشینی ریکاردو ساپینتو مطرح می‌شود که آخرین آن کیکه سانچز فلورس سرشناس بوده است.در شرایطی که به نظر می‌رسید بعد از استوری دیروز حجت کریمی و مصاحبه او با یکی از سایتهای خبری درباره حل نشدن مشکل جواد نکونام برای حضور در استقلال، سرمربی سابق فولاد از استقلال دور شده باشد اما فعالیت جواد نکونام در فضای مجازی، یک روایت دیگر را سر زبان‌ها انداخت که بر اساس آن، نکونام امیدوار است که بتواند هدایت استقلال را به عهده گیرد.

از امروز صبح اخباری درباره آخرین تلاش مدیران استقلال برای حل مشکل جواد نکونام منتشر شده بود و حالا و بر اساس شنیده‌های فوتبالی، به نظر می‌رسد باشگاه استقلال توانسته مجوزهای لازم برای همکاری با جواد نکونام را بگیرد و او دوباره تبدیل به گزینه اصلی آبی‌ها شده است.

کار به جایی رسیده که گفته می‌شود شاید تا ساعات آینده، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود. البته اگر این اتفاق هم نیفتد ممکن است تا پایان هفته نکونام به عنوان سرمربی استقلال معرفی شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که امروز خبر جدیدی درباره نیمکت استقلال منتشر خواهد شد یا نه.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
استقلال

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار