نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 مرداد 1402 - 22:38

نوای جنوب:آقای تاج که یک پرسپولیسی دو آتشه است در بدبختی که برای استقلال به وجود آمده نقش کلیدی دارند. من از آقای وزیر می‌خواهم بی تفاوتی را تمامش کند. نگاه رنگی نداشته باشد.

نوای جنوب:آقای تاج که یک پرسپولیسی دو آتشه است در بدبختی که برای استقلال به وجود آمده نقش کلیدی دارند. من از آقای وزیر می‌خواهم بی تفاوتی را تمامش کند. نگاه رنگی نداشته باشد. حمیدرضا عرب

 

علی جباری:خطیر هیچ اختیاری در استقلال ندارد/قربانزاده نقش اول نابودی استقلال بود/تاج پرسپولیسی دو آتشه است

پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگویی اختصاصی با قدس درباره اینکه چرا استقلال شرایط مساعدی در این فصل ندارد، این واکنش تند را نشان داد:« از آقای سجادی و مشاورش بپرسید که چرا استقلال وضعیت خوبی ندارد. آن‌ها مقصر وضعیت کنونی استقلال هستند. آقای تاج که یک پرسپولیسی دو آتشه است در بدبختی که برای استقلال به وجود آمده نقش کلیدی دارند. من از آقای وزیر می‌خواهم بی تفاوتی را تمامش کند. نگاه رنگی نداشته باشد. تا کی می‌خواهد استقلال را تضعیف کند و از پرسپولیس حمایت کند؟ این همه تبعیض برای چیست؟»

جباری که اوضاع را کاملا نامساعد می‌داند ادامه داد:« این وسط یکی مانند قربانزاده که خیلی دیر از ریاست سازمان خصوصی‌سازی برکنار شد، نقش بسیاری در نابودی استقلال داشت. این‌ها نمی‌خواهند این باشگاه پا بگیرد و هرکاری از دست‌شان برمی‌آید انجام می‌دهند تا استقلال تضعیف شود. سوال من این است که اگر آقای آجورلو یا دیگر مدیران در استقلال ولخرجی کردند چرا شما جلوی آن‌ها را نگرفتید تا امروز به استقلال بابت پول نرسیدن به حساب این باشگاه لطمه نبیند؟! چرا اجازه دادید شخصی از تبریز در زمان آجورلو به استقلال بیاد و ماه ها در هتل زندگی کند؟! شما می‌گوید مدیران قبلی ولخرجی کرده‌اند. این‌ها همان مدیرانی بودند که شما در راس کار قراردادید وباید عملکردشان را پالایش می‌کردید. کار را ول کردید و حالا هم به استقلال پول نمی‌دهید. قربانزاده خیلی دیر اخراج شد. نوشدارویی است بعد از مرگ سهراب. ایشان هرکاری خواست با این باشگاه کرد و حالا دارد به اوضاعی که درست کرده می‌خندند و هیچ کس هم نمی‌رود او را بازخواست کند که چرا با استقلال چنین کردی.»

جباری در ادامه صحبت‌های خود گفت:« البته مشکلات استقلال از زمان آقای سلطانی فر شروع شد و درسال‌های اخیر به اوج رسیده است. سوال من این است که چرا اجازه دادند آجورلو مدیرعامل استقلال شود. انتخاب ایشان از اول هم به نظر من اشتباه بود. حالا ایشان اقدامات مالی نامناسبی انجام داده اما قرار نمی‌شود که شما استقلال را به حال خودش رها کنید و برود.»

جباری پیرامون مدیریت علی خطیر دراستقلال هم حرف‌های جالبی به زبان می‌آورد:« خطیر از زمان فتحی دنبال مدیرعاملی باشگاه استقلال بود. اما این آقا هم چپش خالی است و پولی ندارد. اگر به او پولی برسد خرج می‌کند، اگر هم نه، نگاه می‌کند ببیند چه اتفاقی رخ می‌دهد. خطیر به اعتقاد من از خودش هیچ اختیار عملی ندارد و بالادستی‌ها هستند که برای او خط مشی تعیین می‌کنند. خطیر را شخص قربانزاده مدیرباشگاه استقلال کرده است. کسی که خودش با باشگاه استقلال مشکل دارد. خودتان ببینید که درنهایت استقلال با این مدیر چه وضعی پیدا خواهد کرد.»

 پیشکسوت نامی باشگاه استقلال که چند روز پیش تولدش بود درنهایت پیرامون احتمال موفقیت نکونام در استقلال گفت:« هیچ تضمینی وجود ندارد. تیمی که همین حالا مشکل مالی دارد ونمی‌تواند بازیکن بگیرد مشخص نیست وسط فصل چه بلایی سرش می‌آید. دست نکونام خالی است.»



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
استقلال

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار