نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1401 - 15:50

نوای جنوب:مردم فهیم، با تمدن و با فرهنگ دشتستان بزرگ یکبار دیگر عظمت و بزرگ منشی خود را نشان دادند و با استقبالی کم‌ نظیر و حماسی از رییس‌جمهور محترم دولت مردمی ایران قوی  حماسه‌ای دیگر را رقم زدند که بعنوان برگ زرین دیگری از افتخارات این سرزمین در ذاکره‌ها ماندگار شد. 








نوای جنوب:

بسمه تعالی

مردم فهیم، با تمدن و با فرهنگ دشتستان بزرگ یکبار دیگر عظمت و بزرگ منشی خود را نشان دادند و با استقبالی کم‌ نظیر و حماسی از رییس‌جمهور محترم دولت مردمی ایران قوی  حماسه‌ای دیگر را رقم زدند که بعنوان برگ زرین دیگری از افتخارات این سرزمین در ذاکره‌ها ماندگار شد. 

❇️اینجانب به نوبه خود ضمن تقدیر از تمامی مردان و زنان فرهیخته این شهرستان از کلیه اقشار جامعه که حضوری پررنگ در این حماسه داشتند تشکر می‌نمایم. از مسئولین و کارمندان دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی که در امر پشتیبانی از سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و برخی از اعضای هیئت دولت به شهرستان تلاش زیادی را مبذول داشتند تشکر می‌کنم.‌ 

✅بی شک در این برهه حساس که مظلومانه در جنگ ترکیبی ناجوانمرادنه دشمن قرار داریم تنها در پرتو ایجاد همدلی، وحدت و تلاش مجدانه و امید به آینده است که کشور می‌تواند از تنگناهای پیشرو به سلامت عبور کند. 

❇️از این رو از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رئیسی که با سفر به شهرستان در نماز جمعه شهر برازجان شرکت نمودند و با ایراد سخنرانی و پیگیری مطالبات مردم، موجی از امید را ایجاد نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم. امیدواریم به یاری خداوند متعال بتوانیم دستاوردها و مصوبات این سفر را در فصل جدیدی از خدمت در راه رشد و پیشرفت دشتستان بزرگ به کار بگیریم. 

احمد بنافی – فرماندار دشتستان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار