نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 دي 1401 - 07:42

نوای جنوب:ر برخی ساعت‌ها آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب، لغزندگی جاده‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های سبک و ناپایدار به دلیل وزش باد و افزایش تلاطم و ارتفاع موج دریا پیش‌بینی می‌شود.

نوای جنوب: 

 هواشناسی بوشهر با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه تا چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: بررسی و تحلیل نقشه‌های هواشناسی گذر امواج ناپایدار ناشی از فعالیت یک سامانه بارشی از روز جمعه ۲۳ دی را نشان می‌دهد که تا روز چهارشنبه هفته آینده در سطح استان و روی دریا فعال خواهد بود.

علیرضا بهادری افزود: در این مدت به تناوب وقوع بارش باران گاهی افزایش سرعت وزش باد، با احتمال رگبار باران همراه با رعد و برق و تندباد لحظه‌ای در برخی نقاط استان و روی دریا پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی پیش‌بینی می‌شود مقادیر بارندگی در روز‌های یک‌شنبه تا اوایل وقت چهارشنبه از شدت بیشتری برخوردار باشد.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی، گفت: در برخی ساعت‌ها آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب، لغزندگی جاده‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های سبک و ناپایدار به دلیل وزش باد و افزایش تلاطم و ارتفاع موج دریا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بوشهر توصیه کرد: تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در بخش‌های مختلف اندیشیده شود، کشاورزان از محصولات کشاورزی محافظت کرده و از تردد‌های دریایی غیر ضرور در این مدت اجتناب شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار