نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 دي 1401 - 21:41

نوای  جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خدمات گروه‌های جهادی در اجرا طرح‌های عمرانی را مورد ستایش قرار داد و گفت: گروه‌های جهادی باید در زمینه اجرا طرح‌های فرهنگی، تربیتی در نقاط کم‌برخوردار استان اقدام کنند. 





نوای جنوب:اکبر پورات صبح امروز در نشست با جمعی از گروه‌های جهادی و فعالان فرهنگی استان بوشهر نقش این نهادها در جامعه را مهم دانست و با تأکید بر حمایت از گروه‌های جهادی، اظهار داشت: گروه‌های جهادی محور تحول آفرینی در دولت سیزدهم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر ضرورت استفاده بیشتر از گروه‌های جهادی تصریح کرد: استفاده از توانمندی و ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی در برهه‌های زمانی مختلف نشان از ظرفیت عظیم این جریان در امر توسعه و پیشرفت دارد.

پورات با تشریح ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی بر آشنایی نسل جوان از مکتب این سردار بزرگ تأکید کرد و افزود: در سال‌های اخیر اشتیاق خاصی در نسل جدید انقلاب اسلامی و جوانان با عنوان نسل سلیمانی‌ها را شاهد هستیم و این نوجوانان و جوانان با ثبات قدم و روحیه انقلابی و جهادی و تلاش مورد نیاز در بخش‌های مختلف را به پیش می‌برند که خود نشان دهنده یک آینده روشن برای کشور است.

وی توجه به برنامه‌های فرهنگی را یک ضرورت دانست و گفت: در این مقطع زمانی امیدآفرینی در سطح جامعه، توجه جدی به مسائل فرهنگی، تربیتی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی و نشاط اجتماعی در برنامه‌ریزی باید مد نظر دستگاه‌های فرهنگی استان بوشهر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه توجه به مناطق کم برخوردار از سیاست‌های دولت سیزدهم است، افزود: گروه‌های جهادی در استان فقط به فعالیت در بخش عمرانی و خدمات پزشکی اکتفا نکنند، بلکه در زمینه فرهنگ هم باید نقش آفرینی کنند.

پورات با بیان اینکه باید فعالیت جهادگران در استان بوشهر به‌صورت هنرمندانه به اطلاع مردم برسد، گفت: استاندار بوشهر که خود مدیری جهادی است، از فعالیت گروه‌های جهادی استان که دارای انگیزه و برنامه منسجم که تفکر کار جمعی دارند همواره حمایت و پشتیبانی کرده و مسئولان استان هم در ارتقای حجم و سطح فعالیت گروه‌های جهادی کمک حال باشند.

در این نشست هم‌اندیشی نحوه فعالیت‌های تربیتی و آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در مناطق محروم استان بوشهر، توزیع بسته‌های آموزشی در مناطق محروم، رسیدگی به خانواده‌های محروم در استان، کمک به اشتغال‌زایی و توانمندسازی بانوان، انجام امور درمانی و روانشناسی، آموزش و حرفه‌آموزی، اشتغال خرد، صنایع دستی و کمک به ازدواج آسان‌تر از جمله موارد مطرح شده بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار