نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1402 - 21:15

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پیوست سلامت برای طرح‌های کلان و توسعه‌ای در استان بوشهر تهیه و اجرایی شود.





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پیوست سلامت برای طرح‌های کلان و توسعه‌ای در استان بوشهر تهیه و اجرایی شود.

اکبر پورات ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اقدامات ارزشمندی در راستای رفع مشکلات بخش بهداشت و درمان استان بوشهر صورت گرفته که باید از کادر درمان و بهداشت استان بابت تلاش و زحمات جهادی آنان قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: شورای اجتماعی استان نیز با برگزاری جلسات منظم و راهبردهای هدفمند در راستای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت گام‌های مهمی برداشته است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای بهداشت و درمان در ایام کرونا، افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که ویژگی برجسته آن دوران ایثار و از خودگذشتگی بود که ما نیز در ایام کرونا شاهد ایثارگری‌های بی‌نظیر نظام سلامت و درمان بودیم.

پورات با اشاره به اینکه خدمت رسانی دولت بی‌وقفه برای حل مسائل و مشکلات در حال انجام است، گفت: باید پیوست سلامت برای طرح‌های کلان و توسعه‌ای در استان بوشهر تهیه و اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: امروز اگر شاهد رقم خوردن خدمتی در حوزه بهداشت و سلامت استان بوشهر هستیم، مرهون زحمات یکایک کارکنان این مجموعه است و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان در انجام رسالت خود به صورت جهادی و همدل هستند و در سایه این همدلی شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگی در حوزه سلامت و درمان استان خواهیم بود.

 

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و دیگر مسئولان استانی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تجلیل شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار