نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 تير 1402 - 19:57

نوای جنوب:همزمان با ۵ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از خانواده شهدا، ایثارگران و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تجلیل شدند.

نوای جنوب:

 

  همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صبح امروز در استانداری بوشهر برگزار شد.

در این همایش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تجلیل از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: استان بوشهر در این عرصه موفق عمل کرده است و در این راستا خدمات ارزنده‌ای از سوی دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان انجام شده است.

اکبر پورات آرامش و امنیت پایدار جامعه را مدیون ایثارگری شهدای گرانقدر و رزمندگان در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: اهمیت پیشگیری از اعتیاد یکی از برنامه‌های مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است که طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه در عرصه سوداگران مرگ در استان بوشهر باند سازمان یافته نداریم، گفت: استان بوشهر بیشتر در حوزه ترانزیت مواد مخدر مطرح است.

راه‌اندازی کانون یاری‌گران زندگی در روستاها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر نیز با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف و نشست تخصصی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

عقیل خرم‌آبادی برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر را از دیگر برنامه‌ها اعلام و بیان کرد: برای نخستین‌ بار کانون یاری‌گران زندگی به‌عنوان بازوی اجرایی مبارزه با مواد مخدر در روستاها ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: اکنون کانون یاری گران زندگی در روستای حوزه شهرستان بوشهر راه‌اندازی شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال طرح یاری‌گران زندگی در 20 درصد روستای استان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر اجرا می‌شود.

در این آیین از خانواده شهدا، ایثارگران و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تجلیل شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار