نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 دي 1401 - 08:38

نوای جنوب:میز خدمت با حضور معاون اقتصادی استاندار بوشهر و مدیران حوزه اقتصادی استان و مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر، برپا و ۶۳ نفر از مردم استان بوشهر بصورت مستقیم و چهره به چهره با مدیران استان دیدار کردند.

نوای جنوب:برپایی میز خدمت با حضور معاون اقتصادی استاندار بوشهر و مدیران حوزه اقتصادی استان در مصلای جمعه بوشهر

 

➖به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، میز خدمت با حضور معاون اقتصادی استاندار بوشهر و مدیران حوزه اقتصادی استان و مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر، برپا و ۶۳ نفر از مردم استان بوشهر بصورت مستقیم و چهره به چهره با مدیران استان دیدار کردند.

 

🔹شهروندان بوشهری در این ملاقات‌های چهره به چهره، مسائل و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های اشتغال، تسهیلات بانکی، موانع تولید، کسب و کار و ... مطرح و معاون استاندار و مدیران کل مرتبط نیز به موارد مطروحه پاسخ دادند.

 

🔹علی باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر در حاشیه این ملاقات عمومی اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری دارد و استفاده بهینه از این پتانسیل، موجبات بهبود وضعیت اشتغال و رضایت‌مندی مردم می‌شود.

 

🔹وی افزود: دیدارهای چهره به چهره به منظور بررسی دقیق‌تر و ملموس‌تر مشکلات مردم انجام شده و تلاش می‌کنیم بهترین بازدهی و نتیجه را در بر داشته باشد.

 

🔹در ادامه، معاون اقتصادی استاندار بوشهر و مدیران این حوزه در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه بوشهر شرکت کردند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار