نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 آبان 1401 - 21:26

نوای جنوب:  احمد بنافی فرماندار شهرستان در جلسه ستاد کنترل بیماری‌های تفسی ، با تذکر اینکه از هرگونه عادی انگاری در بحث بیماری حاد تنفسی به شدت پرهیز شود، گفت : رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از ماسک توسط دانش آموزان،معلمان ،اساتید و دانشجویان و کارکنان دولت در شهرستان دشتستان در جهت جلوگیری از گسترش بیماری حاد تنفسی و آنفولانزا الزامی است. 





نوای جنوب:فرماندار دشتستان: مصوبات ستاد کنترل بیماری‌های تنفسی لازم الاجراست /از ورود دانش آموزان بیمار به مدرسه ممانعت شود /تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند 

 ،  احمد بنافی فرماندار شهرستان در جلسه ستاد کنترل بیماری‌های تفسی ، با تذکر اینکه از هرگونه عادی انگاری در بحث بیماری حاد تنفسی به شدت پرهیز شود، گفت : رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از ماسک توسط دانش آموزان،معلمان ،اساتید و دانشجویان و کارکنان دولت در شهرستان دشتستان در جهت جلوگیری از گسترش بیماری حاد تنفسی و آنفولانزا الزامی است. 

ایشان با تاکید بر لزوم شناسایی دانش آموزان دارای علام بیماری گفت: ضروری است مسئولان مدرسه و معلمان از ورود دانش آموزانی که علائم مشابه سرماخوردگی و بیماری تنفسی دارند ممانعت و جلوگیری کنند . 

وی افزود: در این زمینه از خود خانواده‌ها هم می‌خواهیم که چنانچه فرزند آنها علائم مشابه سرماخوردگی دارد، مانع رفتن او به مدرسه شده و اجازه دهند حداقل ۷ روز استراحت کنند و در این زمینه هم غیبت موجه خواهد بود.

ایشان بیان داشت:  روزانه رعایت پروتکل‌ها در سطح مدارس شهرستان توسط شبکه بهداشت درمان رصد و گزارش آن به فرمانداری ارسال گردد.

فرماندار دشتستان متذکر شد: در این خصوص هر مصوبه ای صادر شود، لازم الاجراست و همه باید این ضوابط را رعایت کنند .

وی اضافه نمود: از هر گونه تجمع ،همایش یا گردهمایی با تعداد زیاد در مراکز ورزشی،فرهنگي و آموزشي در جهت جلوگیری از گسترش بیماری حاد تنفسی تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد. 

ایشان همچنین خواستار نظارت جدی بخشداران بر رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعمل ها در ادارات مستقر در بخش ها شد.

بنافی در پایان با تاکید بر تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن آنفولانزا و دوز چهارم کرونا، گفت : تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و اصحاب رسانه و روابط عمومی های ادارات  نیز  درجهت آگاه‌سازی جامعه همکاری کنند



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار