نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 مهر 1401 - 05:28

نوای جنوب:فرماندار تنگستان در چلسه تنظیم بازار  شهرستان عنوان داشت :  : تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و نظارت و بازرسی مستمر بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در جهت ارائه مطلوب خدمات به شهروندان و کسب رضایت آنان صورت میگیرد. 





نوای جنوب:فرماندار تنگستان در چلسه تنظیم بازار  شهرستان عنوان داشت :  : تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و نظارت و بازرسی مستمر بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در جهت ارائه مطلوب خدمات به شهروندان و کسب رضایت آنان صورت میگیرد. 

احمد لطفی فرماندار تنگستان ادامه داد : برای ممانعت از افزایش غیر قانونی قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

فرماندار تنگستان اظهارداشت : اعضای ستاد تنظیم بازار نسبت به انجام وظایف خود(با توجه به شرح وظایف) در حوزه تنظیم بازار اهتمام جدی ورزند و کارها را به نحو مطلوب نظارت نمایند.

وی افزود : در جهت جلوگیری از گرانفروشی و سایر تخلفات توسط صنوف ، دستگاه های  ذیربط با بازرسیهای محسوس و غیرمحسوس نظارت کامل داشته باشند.

لطفی بیان کرد : اصنافی که در زمینه های گرانفروشی و ... تخلف نموده اند پس از تشکیل پرونده توسط جهاد کشاورزی ، اداره صنعت، و معدن و شبکه بهداشت  ، پرونده مربوطه به اداره تعزیرات شهرستان  ارسال شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد : اداره تعزیرات پس از بررسی پرونده ها طبق قوانین و مقررات مربوطه نسبت به جریمه اصناف متخلف اقدام نماید. همچنین در خصوص برقراری جریمه جهت اصناف متخلف  ، جریمه ها بگونه ای اعمال شود که حالت بازدارندگی داشته باشد.

وی ادامه داد : اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تنگستان ، گزارش شش ماهه اول سال   از وضعیت پرونده های متشکله از تخلفات صنوف شهرستان در جلسه آتی ارائه نماید

لطفی یاد آورشد : جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص جذب و توزیع اقلام دولتی به صورت مستمر گزارش مکتوب به فرمانداری ارائه نماید.

فرماندار تنگستان بیان کرد : جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به اطلاع رسانی عمومی در خصوص کاهش قیمت کالاها اقدام نماید.

شهرداران اهرم و آباد در خصوص ایجاد بازارچه های دائمی در شهر به منظور تأمین و عرضه کالاهای عمومی مورد نیاز مردم پیگیری  و نتیجه اقدامات در جلسه آتی ارائه نمایند.

وی افزود: جلسات کمیته تنظیم بازار بصورت هفتگی برگزار شودو هماهنگی های لازم توسط جهاد کشاورزی شهرستان بعنوان دبیرجلسه صورت پذیرد.

 

فرماندار تنگستان  در جلسه شورای آرد و نان  شهرستان عنوان داشت  : تأمین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت های مهم کمیته آرد و نان شهرستان در جهت رضایتمندی شهروندان باشد. 

احمد لطفی فرماندار تنگستان ادامه داد : با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه آرد و نان در سراسر کشور ؛ ادارات جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان نسبت به توجیه متصدیان نانوایی ها در جهت اهداف اجرای طرح وبرنامه های مندرج در سامانه و مشکلات احتمالی پیش رو اقدام نمایند

فرماندار تنگستان افزود : جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به ارائه گزارش کاملی از نانواییها  به صورت تحلیلی و آماری در جلسه آتی اقدام نماید.

رئیس شورای آرد و نان تنگستان تصریح کرد : جهاد کشاورزی شهرستان ، اتحادیه و اصناف نسبت به توجیه مجدد نانوایی ها و اطلاع رسانی لازم در خصوص مشکلاتی که در سامانه وجود دارد اقدام نماید.

وی یاد آورشد: جهاد کشاورزی شهرستان در جهت رفع مشکلات سیستمی دستگاههای هوشمند نانوایی های روستاهای عالی حسینی و شورکی پیگیری لازم را صورت دهد.

لطفی  اظهارداشت : با توجه به عملکرد  وهمکاری خوب شهرداران اهرم و دلوار و آباد در خصوص حمل بموقع آرد نانوایی از شرکت و تحویل به نانواییها ، خواستار  همکاری سایر دستگاه های اجرایی در مواقع ضروری  شدند.

فرماندار تنگستان بیان کرد : جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص پخت نان براساس سهمیه آرد و درجهت جلوگیری از کسر سهمیه شهرستان  توجیهات لازم به نانوایان صورت دهد

وی  افزود: جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص کیفیت آرد و همچنین جلوگیری از سوءاستفاده بعضی از نانواییها نظارت لازم داشته باشد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار