نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 مهر 1401 - 17:37

نوای جنوب:فرماندار تنگستان در نشست با مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر از لزوم تقویت و توسعه امکانات هلال احمر تنگستان تاکید کرد.

 





نوای جنوب:فرماندار تنگستان در نشست با مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر از لزوم تقویت و توسعه امکانات هلال احمر تنگستان تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه به لحاظ معیشتی تنگستان دارای بیشترین آمار بیکاری‌ست، خاطرنشان کرد: کمک‌های معیشتی و درمانی هلال احمر می‌تواند برای افراد نیازمند شهرستان، کمک خیلی خوبی باشد.

 

احمد لطفی با بیان اینکه صمیمانه از تلاشهای مجاهدانه و بسیار ارزشنمد مجموعه هلال احمر تقدیر و تشکر میکنم، اظهار داشت: در کنار پرداختن به توسعه زیرساختها در حوزه‌های مختلف، به هلال احمر باید نگاه ویژه‌ای داشت و سرمایه‌گذاری برای این مجموعه، کمک به توسعه کشور بوده و اگر امکانات هلال احمر مناسب باشد، اثر آن در بحرانها کاملا مشهود خواهد بود.

 

فرماندار تنگستان بیان کرد: آمادگی کامل داریم تا از برنامه‌ها و فعالیتهای هلال احمر پشتیبانی داشته باشیم، چون هر مقدار سرمایه‌گذاری بیشتری شود، مردم انتفاع بیشتری خواهند برد.

 

مقام عالی دولت در تنگستان تصریح نمود: شهرستان تنگستان بدلیل قرار گرفتن در بین سه شهرستان بوشهر، دشتستان و دشتی، مرکز ثقل اربتاطات جاده ای در استان بوده و نیاز است که تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان افزایش یابد.

 

وی یادآور شد: سند توسعه هلال احمر شهرستان را با کمک این مجموعه تدوین خواهیم کرد، تا در مدت باقی مانده تا پایان دولت، تمام کمبودها و مشکلات مجموعه هلال احمر شهرستان را مرتفع کنیم.

 

لطفی با اشاره به اینکه هلال احمر تنگستان به لحاظ وضعیت نیروی انسانی، وضعیت خیلی خوبی دارد، اضافه نمود: پایگاه امداد و نجات کوهستان در خاییز، از پایگاه‌های نمونه کوهستانی‌ در سطح کشور است و اخیرا نیز بیشتر کمبودهای این پایگاه تامین شد.

 

احمد لطفی همچنین از شروع دوره‌های آموزشی حضوری هلال احمر شهرستان، ویژه دانش‌آموزان در سطح مدارس تنگستان خبر داد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار