نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 تير 1401 - 06:52

نوای جنوب:فرماندار تنگستان در این آیین ضمن تبریک سالروز تولد امام موسی کاظم (ع) و هفته بهزیستی و همچنین تقدیر از اقدامات ارزشمند مجموعه بهزیستی در استان بوشهر اظهار کرد: کار بزرگی در استان بوشهر به همت بهزیستی در سراسر استان اتفاق افتاده که امروز شاهد آن هستیم؛ تعداد ۴۲ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی که یک واحد آن در شهر آباد، امروز تحویل مددجویان قرار میگیرد.

نوای جنوب:صبح امروز و به صورت وبینار؛ آیین افتتاح ۴۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر، در شهر آباد در تنگستان، با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر و امام جمعه اهرم برگزار شد.

 

فرماندار تنگستان در این آیین ضمن تبریک سالروز تولد امام موسی کاظم (ع) و هفته بهزیستی و همچنین تقدیر از اقدامات ارزشمند مجموعه بهزیستی در استان بوشهر اظهار کرد: کار بزرگی در استان بوشهر به همت بهزیستی در سراسر استان اتفاق افتاده که امروز شاهد آن هستیم؛ تعداد ۴۲ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی که یک واحد آن در شهر آباد، امروز تحویل مددجویان قرار میگیرد.

 

احمد لطفی بیان داشت: در ادامه فضای جدیدی که در خصوص تولید مسکن در دولت جدید و به دستور ریاست محترم جمهور آغاز شده، با فراهم نمودن مقدمات، تامین زمین، پرداخت تسهیلات لازم و با پشتیبانی بهزیستی، مددجویان این سازمان از مسکن مناسب برخوردار می‌شوند.

 

وی اضافه نمود: در شهرستان تنگستان نیز حدود ۲۵۰ خانوار فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب می‌باشند که انشالله با برنامه‌ریزی کامل‌تر و پشتیبانی خیرین و مجموعه بهزیستی، بنوانیم مشکل مسکن این افراد را مرتفع کنیم.

 

مقام عالی دولت در تنگستان در پایان یادآور شد: خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که دارای ۲ معلول هستند، معادل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون اعتبار بلاعوض و بعلاوه تسهیلات مناسب برای ساخت مسکن، توسط بهزیستی در اختیار آنها قرار میگیرد.














کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار