نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 شهريور 1401 - 07:32

نوای جنوب:فرماندار تنگستان در این آیین اظهار داشت: شهیدان باهنر و رجایی نماد و مظهر ساده‌زیستی، مردم‌داری و الگوی خدمات صادقانه و بی منت برای مردم بودند.

نوای جنوب:فرماندار تنگستان در این آیین اظهار داشت: شهیدان باهنر و رجایی نماد و مظهر ساده‌زیستی، مردم‌داری و الگوی خدمات صادقانه و بی منت برای مردم بودند.

 

احمد لطفی اضافه نمود: به فرمایش مقام معطم رهبری، هفته دولت فرصتی‌ست که بخشی از اقدامات و فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی برای مردم ارائه شود،

تا با جهاد تبیین و روشنگری، تبلیغات منفی دشمن علیه کشور‌ عزیزمان و مسولین خدمت‌گذار بی‌اثر شود.

 

لطفی عنوان کرد: در شهرستان تنگستان و در هفته دولت بیش از ۱۱۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و … واگذار و یا فعالیت اجرایی انها با اعتباری بالغ بر ۱۱۸۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های سال اول دولت ایت‌الله رییسی در تنگستان اقدامات ویژه و ماندگاری‌ست و انتظار می‌رود مدیران این اقدامات را به مردم گزارش دهند، یادآور شد:با همکاری بنیاد مسکن، شهرداران، دهیران و شوراها و بسیج سازندگی، بیش از ۵۳۰ هزار متر مربع از معابر شهری و روستایی آسفالت شده است.

 

فرماندار افزود: در حوزه برق شهرستان پروژه مهم ایستگاه فوق توزیع برق جایینک با ورود دولت آقای رییسی و با پیگیری انجام شده و همچنین تزربق منابع، پیشرفت سی درصدی آن به صد در صد و به بهره‌برداری رسید.

 

مقام عالی دولت در تنگستان در خصوص کاهش تنش آبی بخش دلوار تصریح کرد: در میزان سرانه و ذخیره‌سازی آب با انجام اقداماتی مانند افزایش ورودی اب در بخش، نوسازی خط لوله اب روستاهای بخش، ایجاد مخزن اب شهر دلوار، بخش زادی از مشکلات کم‌آبی شهرستان را کاهش دادیم.

 

فرماندار تنگستان با بیان اینکه در کنار کارهای عمرانی و زیرساختی می‌بایست به موضوعات اقتصادی، به تناسب ظرفیت شهرستان توجه داشت، خاطرنشان کرد: طرح‌های تکثیر میگو، پرورش ماهی در قفس و یک طرح پرورش شترمرغ از جمله طرح‌هایی هستند که در هفته دولت و با حضور استاندار محترم اجرا یا شروع به کار خواهند شد.

 

وی اضافه نمود: پروژه دیگری که با حضور استاندار محترم کلنگ‌زنی خواهد شد، احداث سد مخزنی باهوش خواهد بود که یکی از طرح‌های ماندگار دولت برای توسعه کشاورزی شهرستان است. جا دارد از پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس و مدیران دستگاه‌های ذب‌ربط برای آغاز ساخت این پروژه تقدیر و تشکر کنم.

 

احمد لطفی یکی از طرح‌های مهم این دولت را زمینه‌سازی برای ایجاد مسکن عنوان کرد و گفت: در تنگستان ۳۰ هکتار زمین به محدوده شهر اهرم و همچنین به شهر اباد الحاق شد و قریب به ۴۵۰ واحد مسکن شروع به ساخت شده و بخشی از آنها واگذار شده است. در دومین روز هفته دولت نیز کار اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکن با حضور استاندار محترم اغاز خواهد شد. ضمنا نرم مقاوم‌سازی مسکن در سطح روستاهای شهرستان را به نرم استانی رساندیم و در برنامه داریم که مقا‌م‌سازی را به عدد هشتاد درصدی برسانیم.

 

وی در پایان اظهار کرد: لازم میدانم از زحمات و تلاشهای ارزشمند دستگاه‌ها، مدیران، اعضای شورای اداری و تامین، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای شهرها و روستاها که برای کمک به توسعه شهرستان همکاری و تلاش دارند، تقدیر و تشکر کنم.












کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار