نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 تير 1401 - 14:21

نوای جنوب:علیرضا زائر علیزاده مشاور جوانان فرماندار تنگستان ضمن اشاره به اهمیت رسانه افزود: باید به بعد رسانه ای در پایگاه خبری سمن جوانان اهمیت بیشتری داده شود و تقویت شود و سمن جوانان از طریق رسانه به مردم بیش از قبل معرفی شود. 

 

نوای جنوب:به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان تنگستان،طی نشستی که با حضور مشاور جوانان فرماندار شهرستان تنگستان،مدیر مسئول پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر، جانشین پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر،مدیر پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان تنگستان و جانشین پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان تنگستان و اعضای سمن جوانان تنگستان، جمعی از جوانان فعال تنگستانی و جناب آقای دکتر دهدار برگزار گردید،اعضای سمن جوانان تنگستان مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را برای روند بهتر کار پایگاه خبری و حل مشکلات شهرستان تنگستان مطرح کردند.

 

علیرضا زائر علیزاده مشاور جوانان فرماندار تنگستان ضمن اشاره به اهمیت رسانه افزود: باید به بعد رسانه ای در پایگاه خبری سمن جوانان اهمیت بیشتری داده شود و تقویت شود و سمن جوانان از طریق رسانه به مردم بیش از قبل معرفی شود. 

 

وی افزود:تنگستان دارای ظرفیتی است که  هیچ جای استان از همچین ظرفیتی برخوردار نیست، تنگستان از همه لحاظ چه در بحث اقتصاد و چه در بحث جوانان همچون نگینی در استان و حتی در کشور است، تنگستان در مباحث مختلف اقتصاد، مقاومت، ورزش و... دارای نیروهای توانمند است.

 

مشاور جوانان فرماندار تنگستان ادامه داد:ما قطعا از ظرفیت جوانان تنگستان استفاده خواهیم کرد، بنده پیگیر این مسائل هستم و در این جهت  با جوانان بخش ساحلی تنگستان نیز ارتباط برقرار کرده ایم.

 

او گفت:ظرفیت و مطالبات مردم مناطق مختلف تنگستان متفاوت است،بنابراین شما باید با دقت تمام مسائل را بررسی نمایید و جوانان توانمند را در مناطق مختلف شناسایی کنید، هدف ما صرفا تشکیل جلسه نیست،هدف ما باید فقط کار کردن باشد.

 

زائر علیزاده تاکید کرد:ما باید یک حلقه اتصال در تمام شهرستان داشته باشیم و نگاه فرماندار نیز فقط به شهر اهرم نیست بلکه تاکید ایشان بر شهرستان تنگستان است و این موضوع قطعا برای مردم روستا های اطراف خوشایند است.

 

در ادامه این نشست مدیر مسئول پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر گفت: تا کنون شهرستان های بوشهر، کنگان، تنگستان، دشتستان، دشتی و دیر از جمله شهرستان هایی هستند که در سمن جوانان شروع به فعالیت کرده اند و شهرستان تنگستان جز اولین شهرستان هایی بود که چارت خود را تکمیل کرد و از فعال ترین شهرستان ها در سمن جوانان است.

 

وی افزود:قرار است جهت حمایت از جوانان نخبه سراسر استان بوشهر با ادارات مختلف یک سری تفاهم نامه هایی امضا شود و همچنین قصد داریم به زودی کمیسیون اشتغال را نیز در سمن جوانان راه اندازی کنیم.

 

محمد رضا تنو تصریح کرد:هدف ما در سمن جوانان معرفی نخبگانی است که شناخته شده نیستند و ما قصد داریم طی چند ماه آینده در هر شهرستان یک بانک اطلاعاتی نخبگان تشکیل دهیم و همچنین به زودی نشریه الکترونیک سمن جوانان نیز شروع به کار خواهد کرد.

 

در ادامه این نشست سحر زنده بودی جانشین پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر گفت:سمن جوانان  از جمله فرصت هایی  است که کمتر در اختیار جوانان قرار می‌گیرد و این مسئله فعاليت سمن جوانان علاوه بر استان در شهرستان های استان بوشهر فرصت مناسبی است جهت اینکه بتوانیم ظرفیتی که در شهرستان ها است را پوشش دهیم و جوانان و نوجوانان نخبه را معرفی کنیم.

 

وی یادآور شد:تا کنون در مدت زمان کمتر از یک ماه ما حدود 20 نفر از جوانان موفق تنگستانی را معرفی کرده ایم اما قصد ما فقط معرفی جوانان و نوجوانان از طریق رسانه نیست بلکه تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم این افراد را به ارگان های مختلف معرفی کنیم تا از ظرفیت آنان استفاده شود. 

 

زنده بودی افزود:هر نهاد یا ارگانی که سکان دار آن جوانان و نوجوانان باشند قطعا یک سری مشکلات سد راه آنان است و حتی گاها یک سری افراد سد راه آنان قرار می‌گیرند و تنها افرادی که می‌توانند این مشکلات را کنترل کنند خود شما هستید،جوانان باید آنقدر هشیارانه عمل کنند که هیچ مشکلی  نتواند مسیر  آنان را دچار اختلال کند.

 

در ادامه این نشست محمدرضا شعبانی مدیر پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان تنگستان گفت:هدف از برگزاری این جلسه  آشنایی اعضا با مسئولین است و فرصتی است که اعضا بتوانند از این تربیون استفاده کنند و خودشان را به مسئولین معرفی کنند و همچنین این جلسه فرصتی است جهت اینکه مسئولین با پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان تنگستان آشنا شوند که اعضای این پایگاه بتوانند در کنار مسئولین از جوانان و نوجوانان شهرستان تنگستان حمایت کنند.


 






















 








کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تنو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار