نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 خرداد 1401 - 16:08

نوای جنوب:فردی که با سو استفاده از اعتماد پسر عموی خود اقدام به سرقت ۱۱ میلیارد ریالی ارز دیجیتال کرده بود در بوشهر دستگیر شد.

نوای جنوب:

 

  رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با سو استفاده از اعتماد پسر عموی خود اقدام به سرقت ۱۱ میلیارد ریالی ارز دیجیتال کرده بود خبر داد.

 سرهنگ مهدی قاسمی گفت: بنا بر اظهارات شاکی، 2 ماه پس از ورود به بازار رمز ارزهای دیجیتال دارایی در حدود 11 میلیارد ریال از کیف پولش توسط فرد ناشناسی به سرقت رفته است.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر در گفتگو با تسنیم افزود: با اقدامات کارشناسی مشخص شد که سارق به رمز و پسورد کیف پول دیجیتال شاکی دسترسی داشته که شاکی با مشاهده نتایج بررسی پلیس اعلام کرد به علت عدم آشنایی با نحوه سرمایه‌گذاری در این حوزه با ترغیب پسر عمو خودش وارد عرصه رمز ارزها شده و اکانت و کیف پول دیجیتال را هم خود وی برایم ایجاد کرده است.

قاسمی بیان کرد: پسر عموی شاکی به عنوان متهم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر که در ابتدا منکر هرگونه سرقت ارزی شد ولی با مشاهده مستندات گردآوری شده و موارد استخراجی از تجهیزات دیجیتال هوشمند توقیف شده از متهم در هنگام دستگیری، به ناچار اعتراف کرد.

وی افزود: سارق در اعتراف خود اظهار کرد به علت اینکه اطلاع داشتم شخص شاکی هیچ علم و دانشی در مدیریت کیف پول دیجیتال خود ندارد و رمز آن در اختیار دارم موجودی وی به ارز جدیدی تبدیل و به آدرس کیف پول دیگری منتقل کردم.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر به مردم هشدار داد: شهروندان قبل از ورود به بازار رمز ارزها ،علم و دانش خود را افزایش داده و با مطالعه و تحقیق لازم در این بازار، سرمایه‌گذاری کنند و به هیچ عنوان اطلاعات محرمانه مانند رمز عبور کیف پول و اطلاعات کاربری خودتان در صرافی‌ها را در اختیار دیگران قرار ندهند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فتا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار