نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1401 - 08:40

نوای جنوب:جاسم رستگار معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنگان با تاکید بر لزوم پیشگیری از حوادث احتمالی خواستار تهیه نقشه جامع مدیریت بحران بهمراه راهکارهای عملیاتی توسط دستگاه های اجرایی شهرستان شدند.

 

نوای جنوب:

جاسم رستگار معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنگان با تاکید بر لزوم پیشگیری از حوادث احتمالی خواستار تهیه نقشه جامع مدیریت بحران بهمراه راهکارهای عملیاتی توسط دستگاه های اجرایی شهرستان شدند.

 

جاسم رستگار گفت: در راستای سنجش آمادگی نیروها و تجهیزات در مواقع بحرانی مانوری مشترک بین دریابانی ، اداره بندر و دریانوردی و شیلات و با همکاری شورای بندر کنگان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طراحی و اجرا گردد.

 

رستگار به حوادث سالهای گذشته در حوضچه های مختلف استان اشاره کرد و گفت: استفاده از هرگونه پمپ های روبینی و بنزینی و تجهیزات گرمایشی قابل اشتعال با در کلیه شناورهای مستقر در حوضچه های شهرستان ممنوع و جمع آوری گردد.

 

وی ادامه داد: اداره شیلات ضمن اطلاع رسانی و نصب بنر و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها جهت تعیین تکلیف و جمع آوری تورهای انباشته شده در محیط اسکله اقدام و پس از مهلت مقرر برابر قانون نسبت به جمع آوری آنها اقدام نماید.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تصریح نمود: اداره بندر و دریانوردی به قید فوریت در طراحی پسکرانه طرح توسعه اسکله نسبت به جانمایی مناسب محل اسکان و استقرار اکیپ امداد و نجات دریایی هلال احمر شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

 

رستگار بیان نمود: جهادکشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ضمن تجهیز ادوات اولیه اطفاء و کنترل حریق اقدام و در مواقع بحرانی با آموزش داوطلبان از بین افراد محلی و کشاورزان تجهیزات لازم را در اختیار آنها قرار دهند.

 

وی گفت: شهرداری بنک با هماهنگی منابع طبیعی شهرستان نسبت به اجرای آتش بر در محدوده پارک جنگلی بنک اقدام نماید





































 









کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار