نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 بهمن 1400 - 14:46

نوای جنوب: در آیینی با حضور آقای دکتر هاشمی فرماندار محترم شهرستان عسلویه و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تقدیر و تکریم از آقای محمد علی بهبهانی، آقای محمدرضا پرویزی به عنوان مدیر جدید  برق شهرستان عسلویه انتخاب شد.

 


نوای جنوب: در آیینی با حضور آقای دکتر هاشمی فرماندار محترم شهرستان عسلویه و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تقدیر و تکریم از آقای محمد علی بهبهانی، آقای محمدرضا پرویزی به عنوان مدیر جدید  برق شهرستان عسلویه انتخاب شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مدیرعامل  شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیر برق  شهرستان عسلویه با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا ( س) و روز زن و روز مادر و تشکر از حمایت های فرماندار محترم و همکاران برق شهرستاند اظهار کرد: خدمتگذاری مطلوب و صادقانه، تلاش برای ارتقاء شاخص‌های مدنظر شرکت توزیع مانند وصول مطالبات، کاهش نرخ تلفات و همچنین نرخ انرژی توزیع نشده باید در اولویت مدیریت  برق شهرستان ها باشد.

 

غلامرضا حشمتی افزود: میانگین کشوری نرخ انرژی توزیع نشده یکهزار و ۲۰۰ دقیقه است که استان بوشهر در این شاخص زیر 194 دقیقه قرار دارد و جز شرکت های برتر وزارت نیرو و توانیر می باشد .

 

وی ادامه داد: استان بوشهر در شاخص تلفات و وصول مطالبات نیز  وضعیت خوبی در بین سایر شرکت‌های توزیع کشور به خود اختصاص داده است.

 

حشمتی اظهار کرد: طرح قبض سبز و مدیریت مصرف با هدف ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا که با هدف تسهیل گری و جلب رضایتمندی در بین مشترکان خانگی است از دیگر دستاوردهای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به شمار می رود.

 

وی افزود: در بخش مشترکان نیز موضوع رویت پذیری مشترکان از طریق کنتورهای هوشمند، تکالیف مشخص شده برای وزارت نیرو از سوی قانون بودجه تمامی کنتورهای عمومی اداری و دیماندی مشترکان سنگین به کنتورهای هوشمند تا پایان سال محقق  خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در موضوع هوشمندسازی کنتورهای خانگی و تجاری این مهم از ابتدای سال آینده اجرایی خواهد شد.

 

حشمتی عنوان کرد: از ابتدای بهمن ماه نیز حذف یارانه برق مشترکان پرمصرف که از سقف الگوی مصرف بالاتر (۶ هزار کیلووات) باشند به صورت پلکانی هزینه برق آنها افزایش پیدا می‌کند.

 

وی افزود: در استان بوشهر ۸۵ درصد مشترکان مصرف برق آنها براساس الگوی مصرف  و زیر ۶ هزار کیلووات است.

 

حشمتی بیان کرد: در تابستان تنها  ۵ درصد مشترکان برق در استان بوشهر و در زمستان نیز ۲۰ درصد آنها بیشتر از الگوی تعیین شده برق مصرف می کنند و نیاز می باشد که نسبت به اعمال مدیریت مصرف برق اهتمام ویژه مبذول دارند .

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: عدم وصول مطالبات و تلفات بالای انرژی از چالش های عمده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در شهرستان عسلویه است که انتظار می رود هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

 

حشمتی ادامه داد: سلامت اداری، شفاف سازی انجام کار و ایمنی باید در اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که باید در اولویت مدیریت امور برق شهرستان‌ها باشد.

 

آقای دکتر هاشمی فرماندار  شهرستان عسلویه نیز با تقدیر از مدیر سابق  برق شهرستان  برای مدیریت جدید  برق شهرستان عسلویه آرزوی موفقیت کردند.

 

سید علی هاشمی افزود: در بخش وصول مطالبات باید کارگروهی از جوانان تشکیل شود تا با اخذ مجوز از وزارت  کشور برای وصول مطالبات شرکت برق در شهرستان عسلویه اقدام کنند.

 

وی همچنین از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در جریان سیل اخیر و رفع خاموشی ایجاد شده در شهرستان عسلویه تقدیر کرد.

 

هاشمی عنوان کرد: در دهه مبارک  فجر نیز یک سری پروژه‌ها  افتتاح خواهد شد که بخشی از آنها مربوط به صنعت برق و بویژه برق رسانی به  ۲ مدرسه جدید شهرستان است.

وی افزود : با توجه به رویکرد دولت کریمه سیزدهم به تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری این مهم در سرلوحه کار همکاران صنعت برق قرار گیرید



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار