نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 آبان 1400 - 11:52

نوای جنوب:رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: صلاحیت منتخب شورای اسلامی شهر گناوه برای تصدی شهرداری این شهر توسط وزارت کشور تایید شد.

نوای جنوب:رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: صلاحیت منتخب شورای اسلامی شهر گناوه برای تصدی شهرداری این شهر توسط وزارت کشور تایید شد.

هادی عربزاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: با دریافت نامه عدم احراز صلاحیت منتخب شورای اسلامی شهر گناوه برای تصدی شهرداری این شهر موضوع مورد پیگیری قرار گرفت و مدارک لازم مجدد تکمیل و ارسال شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: با بررسی مجدد مدارک تکمیل شده ارسالی، «جواد رستمی» منتخب شورای شهر گناوه برای تصدی شهرداری گناوه توسط وزارت کشور مورد تأیید قرار گرفت.

وی گفت: وزارت کشور طی نامه‌ای به استانداری صلاحیت منتخب شورا برای شهرداری گناوه را تأیید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه بیان کرد: طی روزهای آینده حکم منتخب شهردار توسط استاندار محترم امضا و ابلاغ خواهد شد.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل است که پس از انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در اولین جلسه «کوروش شبانکاره» به عنوان رئیس این شورای انتخاب شد اما در دهمین جلسه این شورا استعفا داد.

پس از این استعفا، اعضای شورای اسلامی شهر گناوه برای ماندن رئیس مستعفی تلاش‌های زیادی انجام دادند اما نتیجه‌ای عاید نشد و با برگزاری انتخابات مجدد «هادی عرب‌زاده» را به عنوان رئیس جدید این شورا پس از گذشت حدود دو ماه از استعفای رئیس سابق، انتخاب کردند.

شورای اسلامی شهر گناوه در دوره جدید برای انتخاب شهردار دو روش فراخوان عمومی و معرفی گزینه توسط اعضا را مدنظر قرار داد که در نهایت پس از بررسی رزومه کاری آنها هفت نفر در مرحله نهایی انتخاب شدند.

در بیستمین نشست شورای اسلامی این شهر، انتخاب شهردار در دستور کار اصلی خود قرار گرفت، که «جواد رستمی» با چهار رأی موافق از مجموع هفت رأی اعضای شورای اسلامی شهر گناوه به عنوان شهردار جدید برگزیده شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار