نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 آبان 1400 - 22:35

نوای جنوب:رئیس اداره آب‌ و فاضلاب شهرستان دیر گفت: به علت بدهی بالا و مصرف زیاد، آب بازار ماهی فروشان این بندر قطع شده‌است.

نوای جنوب:رئیس اداره آب‌ و فاضلاب شهرستان دیر گفت: به علت بدهی بالا و مصرف زیاد، آب بازار ماهی فروشان این بندر قطع شده‌است.


حسن بدیعی در گفت و گو با ایرنا افزود: بازار ماهی فروشان بندر دیر علاوه براینکه ۳۰ میلیون تومان به این اداره بدهی دارد، مصرف آب آن نیز بی رویه است.

وی اضافه کرد: با توجه به مکاتبه ها و پیگیری و نشست با رئیس شورای شهر دیر در صورت پرداخت بدهی از طرف مغازه داران و تفکیک انشعاب هر مغازه، این اداره آمادگی کامل دارد که آب بازار ماهی فروشان را وصل کند.

یکی از ماهی فروشان شهر دیر گفت: قطع آب این بازر باعث ایجاد مشکل شده‌است.

اصغر سلیمانی افزود: از مسئولان شهر و آب و فاضلاب دیر خواست هر چه زودتر مشکل قطعی آب بازار ماهی فروشان این بندر را برطرف کنند.

وی گفت: با توجه به وضعیت ویروس کرونایی، وجود آب در بازار ماهی فروشی برای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی ضروری است.

شهردار بندردیر ضمن تایید قطع آب بازار ماهی فروشان توسط اداره آب و فاضلاب شهری گفت: اداره آب باید برای هر مغازه یک کنتور مجزا نصب کند و بهای آب را مستقیم از مغازه دار بگیرد اما در زمان حاضر این مجتمع با ۳۰ مغازه ماهی فروشی فقط یک انشعاب کلی آب دارد.

علی ابراهیمی افزود: اداره آب باید آب مجتمع بازار ماهی فروشان را وصل کند تا مشکل را برای همیشه برطرف شود و هم اداره آب به حق قانونی خود برسد و هم هر مغازه دار مستقیم بهای آب مصرفی خود را بموقع پرداخت کند.

وی اظهارداشت: شهرداری دیر برای ساماندهی وضعیت بازار ماهی فروشی با هزینه زیادی مجتمع ماهی فروشان را با ۳۰ مغازه و سرویس‌های بهداشتی و سیستم سرمایشی در اختیار فروشندگان قرارداد که رضایت کامل آنها و مردم را در پی داشته‌است.

رئیس شورای اسلامی بندر دیر گفت: در پی نشست با رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دیر قرار است مشکل قطع آب بازار ماهی فروشان برطرف شود.
محمد آلبوغبیش افزود: مدتی است که آب بازار ماهی فروشان به دلیل بدهی بالای مغازه های اجاره ای قطع شده است و این باعث مشکل بهداشتی برای فروشندگان و خریداران است.
وی گفت: با تماس و رایزنی با اداره آبفا قول مساعد گرفته شد که در اسرع وقت آب بازار وصل شود و مغازه داران پول آب خود را به موقع پرداخت کنند.

دیر به عنوان بزرگترین بندر صیادی جنوب کشور به دلیل نزدیکی به صیدگاه مهم مطاف از با کیفیت‌ترین ماهیان خلیج فارس برخوردار است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار