نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 شهريور 1400 - 21:59
تغییر هرچه سریعتر وضع موجود

نوای جنوب:بنابر این کسی باید از دل این وفاق و همدلی درون استان و دولت انقلابی برآید و استاندار بوشهر شود که بتواند با توجه به عناصر برشمرده ی بالا، از توان بالقوه و نیروی انسانی خلاق استان،  همه ی امور استان را ساماندهی کند





نوای جنوب:نهال وفاق و همدلی میوه می‌دهد، آن هم میوه ی شیرین  نیل به اهداف همگانی.
در سایه ی همدلی روحانیت معزز، نیروهای انقلابی حاضر در صحنه های سیاسی و اجتماعی و نمایندگان مردم برزرگ استان در مجلس، زمینه برای انتصاب استانداری با رویکردی انقلابی و جهادی و برآمده از نیروهای بومی استان فراهم می‌شود. استانداری که حضورش شور و شعف را در دل مردم مشتاق خدمت به این دیار دلیرپرور زنده کند و نیروهای دلسوز و انقلابی استان را برای تعالی این مرزپرگهر به میدان عمل وارد نماید.
علاوه بر این که می‌طلبد در معرفی استاندار با توجه به وضع موجود تسریع شود، شخصیتی که در شرایط رخوت‌زده و کسالت‌آور فعلی ـ که تتیجه‌ی ضعف عملکرد دولت  و مدیران فعلی آن است ـ سکّان هدایت امور استان بوشهر را به دست می‌گیرد، برای اینکه بتواند این استان ثروتمند فقیر را به جایگاه واقعی خود برساند و سفره ی مردم را از کم برخورداری به نعمت‌داری مزیًن کند، باید از چندین ویژگی ازجمله خصوصیات‌ زیر برخوردار باشد:
۱. دارای انبانی از تجربه ی مفید و موفّق برنامه ریزی و اجرایی باشد.
۲. باید گذرگاههای اجرایی کلان ملی را پشت سر گذاشته باشد.
۳. بر اوضاع جغرافیایی و مرزی استان و شرایط خاص آن اشراف داشته باشد و نسبت به مدیریت تأمین آن  مسلط و بر چگونگی عملکرد شورای تأمین وقوف کامل داشته باشد.
۴. ویژگی‌های منحصر به فرد استان را کاملا بشناسد و نسبت به داشته ها و ذخایر استان از جمله نعمت خدادادی دریای سخاوتمند، ذخایر عظیم گاز و نفت و پتروشیمی، بستر مناسب کشاورزی سودمند و نخلستان‌های بارور و شیلات پردرآمد، پتانسیل گمرک و صادرات و واردات و ترانزیت کالا، بیش از هفتصد کیلومتر ساحل بکر آماده ی تولید ثروت و ...‌ را به خوبی دریافته باشد.
۵. مراکز علمی و دانشگاهی نوآور و ایده پرداز را در خاطر جای داده باشد.
۶. بر قدرت و گستره ی کار نیروهای پرتوان نظامی و انتظامی استان و مإموریت های سرنوشت ساز آنها اشراف داشته باشد.
۷. از همه مهمتر مردم صبور و دلسوز نظام و انقلاب و نیروی انسانی آگاه و تحصیل‌کرده و انقلابی و مستعد و مؤمن و جوانان پای کار را همدل خود بداند و از آنها آنی فاصله نداشته باشد
و ...
بنابر این کسی باید از دل این وفاق و همدلی درون استان و دولت انقلابی برآید و استاندار بوشهر شود که بتواند با توجه به عناصر برشمرده ی بالا، از توان بالقوه و نیروی انسانی خلاق استان،  همه ی امور استان را ساماندهی کند و امور مهم اقتصادی استان را درخور شأن مردم و لیاقت استان به‌سامان کند و ارتقا دهد. با جدیت خدمات نظام به این دیار را زیر نظر بگیرد و عوامل پیشرفت از جمله  نداشتن یا ناکافی بودن راه‌های مواصلاتی قابل اطمینان، نبود خط آهن، عدم توسعه ی مناسب بندرها، کمبود رشد گمرکها و... و مسائلی از این دست را پیش چشم آورد وساحل نشینان تشنه را دریابد و استان را از نعمت های خدادادی اش برخوردار کند.
ان‌شاءالله و بمنّه و کرمه.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار