نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1400 - 10:35

نوای جنوب:گرچه مسئولان بهداشت و درمان بوشهر علت مرگ بیمار کرونایی را فرار از پنجره عنوان می‌کنند، اما رسانه خبری عصر جنوب مدعی است که بیمار کرونایی به دلیل مخالفت با ترخیص اش اقدام به خودکشی کرده و خود را از پنجره‌ی یک اتاق در طبقه دوم، به پایین انداخته است.

نوای جنوب:گرچه مسئولان بهداشت و درمان بوشهر علت مرگ بیمار کرونایی را فرار از پنجره عنوان می‌کنند، اما رسانه خبری عصر جنوب مدعی است که بیمار کرونایی به دلیل مخالفت با ترخیص اش اقدام به خودکشی کرده و خود را از پنجره‌ی یک اتاق در طبقه دوم، به پایین انداخته است. در اقدامی عجیب، یک بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر از پنجره طبقه دوم بیمارستان بیرون پرید و جان خود را از دست داد. مسئولان بیمارستان می‌گویند که بیمار از درمان خسته شده بود و به همین دلیل اقدام به فرار کرده است. فراری که به سقوط و مرگ او منتج شد.

 طبق گفته مسئولان بهداشت و درمان بوشهر، بیمار ۳۳ ساله مبتلا به کرونا، که از درمان خسته شده بود، از مسئولان بیمارستان در خواست می‌کند که او را ترخیص کنند، اما به دلیل وخامت حال اش، با این درخواست مخالفت می‌شود. از این رو بیمار تصمیم به فرار از پنجره می‌گیرد. اما متاسفانه در این حادثه سقوط می‌کند.

عاطفه اسفندیاری، رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر در این رابطه می‌گوید این بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان شهدای خلیج فارس تحت معاینه و درمان بود، با ادامه روند درمان مخالفت کرده و اقدام به فرار از طریق پنجره کرد.

او گفته که همکاران اش در این مرکز درمانی بلافاصله پس از حادثه بر بالین وی حاضر شده و اقدام به احیا بیمار کردند، اما به علت ضربه مغزی و جراحت‌های وارد شده، بیمار جان اش را از دست داده است.

هنوز مقامات قضایی و انتظامی بوشهر در باره علت دقیق حادثه اظهارنظری نکرده اند، اما مسئولان بهداشت و درمان بوشهر می‌گویند که پرونده بیمار مربوطه توسط مقامات قضائی و انتظامی در دست بررسی بوده و نتیجه آن در روز‌های آینده مشخص خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
رفتار غیرمسئولانه بیمارستان باعث ازبین رفتن این همکار فرهنگی عزیز و گرانقدر شد روحش شاد
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار