نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1400 - 14:29

نوای جنوب:در کلیپ با نمایش وضعیت نامناسب سردخانه این بیمارستان، نسبت به فاسد شدن اجساد ابراز نگرانی شده است.

نوای جنوب:دیروز کلیپ تاثربرانگیزی در فضای مجازی بوشهر منتشر شد که فردی در آن اعلام می‌کرد که سردخانه بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر خراب و پیکر متوفی دچار مشکل شده است.در کلیپ با نمایش وضعیت نامناسب سردخانه این بیمارستان، نسبت به فاسد شدن اجساد ابراز نگرانی شده است.

این بیمارستان امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل فنی سردخانه این مرکز کوتاه بوده و تاثیر حادی بر پیکر متوفی نداشته است.

در این جوابیه ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی آمده: مدت زمان بروز مشکل فنی کوتاه بوده و در حدی نبوده است که تأثیر حادی برای نگهداری پیکر متوفی داشته باشد. نگهداری پیکر‌های متوفیان همواره برای این مرکز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

در ادامه این جوابیه نوشته شده: اکنون مشکل مربوط حل شده است و نگرانی برای نگهداری متوفیان در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر وجود ندارد.

همچنین تاکید شده: در خصوص مشکل به وجود آمده بررسی بیشتر انجام خواهد شد و اگر قصوری صورت گرفته باشد، پیگیری و برخورد لازم بدون هیچ‌گونه مماشاتی صورت خواهد گرفت.

 مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر عنوان کرده است که این مرکز به عنوان ارجاعی بیماران کرونایی استان از ابتدای شیوع بیماری، با وجود همه سختی‌ها تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان به کار بسته است.

 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار