نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 خرداد 1400 - 09:31
هردم از این باغ

نوای جنوب: وزارت نفت با نادیده گرفتن ظرفیت قابل توجه استان در حوزه نیروی انسانی کارآمد،‌ امروز مدیرغیربومی دیگری را انتخاب تا سکان مهمترین مجموعه‌ی نفتی در کشور را به ایشان تحویل دهد.

نوای جنوب: وزارت نفت با نادیده گرفتن ظرفیت قابل توجه استان در حوزه نیروی انسانی کارآمد،‌ امروز مدیرغیربومی دیگری را انتخاب تا سکان مهمترین مجموعه‌ی نفتی در کشور را به یک غیر بومی دیگر تحویل داد

دولت روحانی با نادیده گرفتن ظرفیت قابل توجه استان در حوزه نیروی انسانی کارآمد،‌ امروز مدیرغیربومی دیگری را انتخاب تا سکان مهمترین مجموعه‌ی نفتی در کشور را به ایشان تحویل دهد.


بر این اساس ، کرباسیان معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران،‌ تنها چند ماه مانده به پایان این دولت، در حکمی سخاوتمندانه، اسدی را به سرپرستی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه منصوب کرد، فردی که پیش از این عنوان مدیر کل حقوقی وزارت نفت را در دست داشته است.
به نظر می رسد که سهم مردم استان بوشهر از این جابجایی ها ، نظاره عملکرد غیرقابل دفاع مدیران غیربومی است هرچند که در مقام قضاوت بر نمی آییم تا کارکرد اسدی را بر ساختار سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ببینیم.


کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار