نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 فروردين 1400 - 13:35

نوای جنوب:برابر مصوبه ستاد کرونا در سطح کشور،استان،شهرستان و بخش کلیه صنوف و کسبه عزیز در گروههای شغلی ۲ و ۳ و ۴ از امروز به مدت ۱۰ روز تعطیل و اعضای شورای سلامت بر روند اجرای این دستورالعمل کشوری نظارت خواهند نمود.*

نوای جنوب:
 در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونای استان،شهرستان و بخش سعدآباد نشست شورای سلامت شهر وحدتیه با حضور تمامی اعضا برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست که صبح روز شنبه ۲۱ فروردین ماه درمحل سالن کنفرانس شهرداری وحدتیه برگزار گردید آقایان: مهندس عباسی شهردار، کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی، سرگرد شهدوست فرمانده حوزه مقاومت شهر، سروان انصاری فرمانده کلانتری، دامن پژوه نماینده شبکه بهداشت در درمانگاه وحدتیه و اسماعیل پور نماینده مجمع صنفی حضور داشتند.
 در این جلسه همه مسئولین حاضر، باتوجه به قرمز شدن شهرستان دشتستان و به تبع آن شهر وحدتیه و شیوع وحشتناک و خطرناک ویروس کرونا تاکید نمودند که باید در اسرع وقت و با مشارکت و همکاری همگانی، مصوبات ستاد کرونا استان، شهرستان و بخش اجرایی گردد. ضمنا اعضای شورای سلامت شهر وحدتیه از همراهی، همدلی و همکاری ارزشمند صنوف و کسبه عزیز شهر در طول سال گذشته با این شورا تقدیر و تشکر نمودند.

 تصمیم مهم و فوری جلسه امروز به شرح ذیل اعلام میگردد:

🔹🔸 *برابر مصوبه ستاد کرونا در سطح کشور،استان،شهرستان و بخش کلیه صنوف و کسبه عزیز در گروههای شغلی ۲ و ۳ و ۴ از امروز به مدت ۱۰ روز تعطیل و اعضای شورای سلامت بر روند اجرای این دستورالعمل کشوری نظارت خواهند نمود.*

 در پایان این نشست،اعضای شورای سلامت شهر وحدتیه بر تعهد و احساس مسئولیت همگانی در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس منحوس تاکید و پیشاپیش از همکاری و همراهی شهروندان و صنوف گرامی سپاسگزاری نمودند.




















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار