نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 بهمن 1399 - 10:13

نوای جنوب:فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه این استان ۱۱۱ میلیارد تومان تاکنون به آسیب دیدگان در اثر شیوع ویروس کرونا کمک کرده است.

نوای جنوب:

سپاه استان بوشهر ۱۱۱ میلیارد تومان به آسیب دیدگان کرونا کمک کرد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه این استان ۱۱۱ میلیارد تومان تاکنون به آسیب دیدگان در اثر شیوع ویروس کرونا کمک کرده است.

 سردار علی رزمجو در آئین تجلیل از مدافعان سلامت استان بوشهر با عنوان جشن سپاس افزود: براین اساس با همت سپاه امام صادق (ع)تاکنون ۲۳۶ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع ۱۲ هزار و ۲۷۵ بسته لوازم تحریر، ۲ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۵۸۵ بسته بهداشتی، ۹۵۹ راس قربانی، ۱۷۶ جهیزیه، یکهزار و ۲۷۳ کارت هدیه و ۲۶۴ هزار و ۶۶۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان از جمله دیگر اقدام‌های مهم سپاه امام صادق (ع) در راستای کمک به نیازمندان بوده است.

رزمجو اضافه کرد: راهی را که مدافعان سلامت طی می‌کنند در شکوفایی، رشد و بالندگی نظام مقدس و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران تأثیر بسزایی دارد و باعث تولید قدرت درمانی برای کشورمان می‌شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین کشورهایی است که به تلاش برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا پرداخته است و دارای کارنامه‌ای درخشان در این زمینه است که برای آیندگان به یادگار می‌ماند.

رزمجو بیان کرد: سلامت به عنوان یک مفهوم کلی، یکی از محورهای مهم پیشرفت و توسعه جوامع به شمار می‌رود به همین علّت، دفاع از سلامت مردم و جامعه تنها یک وظیفه معمولی و عادی تلقی نمی‌شود بلکه یک وظیفه همگانی و ملی است.

رزمجو اظهار کرد: امروز تلاش مدافعان سلامت خداپسندانه و برابر با نعمت زندگی است به همین علّت کارنامه آن‌ها در دنیا و آخرت نزد خداوند متعال، محفوظ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر هم در این مراسم گفت: تجلیل از مدافعان سلامت، در حقیقت تجلیل از جهاد، ایثار و روحیه بسیجی است.

سعید زرین فر اظهار کرد: یکی از خصوصیات روحیه بسیجی، جهاد و آمادگی برای نثار جان در این مسیر است که امروز همگان شاهد هستند مدافعان سلامت، بسیجی‌تر از گذشته جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و مشغول ارائه خدمت در این عرصه هستند.

وی افزود: امید می‌رود در آینده، روحیه ایثار در عرصه مقابله با ویروس کرونا به عنوان یک فرهنگ جهادی در جامعه نهادینه شود.

در این آئین از خانواده شهید زهرا رگبار و شمار دیگری از مدافعان سلامت استان بوشهر تجلیل شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سردار رزمجو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار